bijzondere auto's in het wild - toevallige ontmoetingen

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
odin1899
Donateur
Donateur

Re: bijzondere auto's in het wild - toevallige ontmoetingen

Bericht door odin1899 » do 04 jun, 2015 12:12

Nissan Micra cabrio met geinig slangensleerprintje. Ik vind het een koel ding. Als je dan toch in zoiets gaat rijden, dan zo 8):
Afbeelding

Afbeelding

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » do 04 jun, 2015 13:17

in tegenstellling tot de MX-5 is de Capri een 4 zitter, maar eigenlijk hoor je direkt geboeid afgevoerd te worden als je iemand op de achterbank laat zitten...

:mrgreen:

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » vr 05 jun, 2015 23:44

Vanmiddag deze gezien en gehoord: (Bentley Azure Convertible Cabrio)

Afbeelding

Bij de Avia in Beek en Donk (Noord-Brabant, NL) waar men goedkoop kan tanken. :-P+ (is dat de dichtstbijzijnde dan is dat gewoonweg een logische keuze)

Naast deze Baab ( :mrgreen: ) gratis de bandenspanning gecontroleerd, 1x verhoogd (bandje, 1.6 bar, dat na winterrust is gaan lekken op het ventiel ?) en 3x verlaagd/afgelaten. Op parkeerterrein en daarna rijdende over warm asfalt (er hoefde niet gestrooid te worden - code geel/oranje is een meevallertje voor Vadertje Staat :evil: ) was de bandendruk van die drie opgelopen naar 3,5 bar. Na het wegrijden bij de pomp niet meer kunnen controleren onderweg. Zal wel inflatoir :P (Opgezwolle...Radi-K-aal) gestegen zijn: wrijving + temperatuur.

Bij het vertrek van de Baab klonk een aanzienlijk motorgeluid - niet gepolijst, mooi rond of geroffeld - als een bak met knikkers (was toch wel een automaat naar ik aanneem). Bracht mij associatief - oren open en het kwartje viel - terug bij het besef, inzicht dat hét :applause: aangenaam verpozen :O: .....dat dat ooit is bedacht bij..... Saab. :wow:

Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Gårdarket » za 06 jun, 2015 22:46

Deze auto heb ik maar 1 maal zien rijden hier, maar wat een ding. Helaas geen foto gemaakt maar wil 'm jullie toch niet onthouden want apart is het.

http://occasions.bigboystoys.nl/Morgan/ ... o=gallerij" onclick="window.open(this.href);return false;

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » zo 07 jun, 2015 6:33

Ik ga straks met de jongens naar viva Italië en super cars in assen, ik denk dat ik er dan wel 100 in het wild zie :wow:

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » zo 07 jun, 2015 8:04

kwam begin februari op de A58 ri EHV vanaf knooppunt de Baars nog deze

Afbeelding

Afbeelding

nocturnal alien in het groen tegen.

ter vergelijk: een meer origineel exemplaar wat afgelopen zomer regelmatig bij de pakjesboer aan de overkant van de straat te bewonderen was.

Afbeelding

iluvsanela
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door iluvsanela » zo 07 jun, 2015 10:01

turbopilot schreef:Ik ga straks met de jongens naar viva Italië en super cars in assen, ik denk dat ik er dan wel 100 in het wild zie :wow:
:bluethumb: Was geweldig mooi om te zien vorig jaar! wel slecht weer, dus de LaFerrari, McLaren P1 en Porsche 918 konden helaas niet volgas tegen elkaar. :cry:

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » zo 07 jun, 2015 13:59

gårdarket schreef:Deze auto heb ik maar 1 maal zien rijden hier, maar wat een ding....... want apart is het.

http://occasions.bigboystoys.nl/Morgan/ ... o=gallerij" onclick="window.open(this.href);return false;

Heeft wel wat van de Bugatti Atlantic. Zijn er drie van op de wereld.
Beiden lijken weer gediend te hebben voor de schepping van de Batmobiel (aantal keren in het wild zien rijden. Maar geen echte Batman + Robin erin. ;-(+ ). Bijna net zo ""gewoon"" - gerealiseerde bigboysdream - aan te treffen bij evenementen en langs/op de weg als de General Lee; afgekeken van de tv-serie The Dukes of Hazzard (hi Daisy ! :love: ).

https://www.youtube.com/watch?v=wcwavzaYUqo" onclick="window.open(this.href);return false;

Forumlink naar die Bugatti Atlantic, die in Brussel een toertje aan het doen was.

viewtopic.php?f=9&t=87869&p=1400883&hil ... i#p1400883" onclick="window.open(this.href);return false;

Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Ronnes » zo 07 jun, 2015 14:36

gunar schreef:...de General Lee...
Zo ben ik er gisteren eentje tegenkomen! :D

Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Gårdarket » zo 07 jun, 2015 15:33

Jammer dat je voor de meeste "ontmoetingen" geen gelegenheid hebt om een mooi plaatje te schieten. Te vaak is de camera op dat moment veel te ver weg, en als je die eenmaal te pakken hebt is de vogel vaak al weer gevlogen.

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » zo 07 jun, 2015 15:44

@ gårdarket

dat is nu net de leut van dit topic.
Maar goed ik heb natuurlijk makkelijk praten met m'n dashcam :roll:
Aan de andere kant, met de uurtjes welke we samen met de Griff op de weg doorbrengen is onze oogst eigenlijk ook maar magertjes.
En zoveel mensen zoveel smaken.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » zo 07 jun, 2015 17:13

iluvsanela schreef:
turbopilot schreef:Ik ga straks met de jongens naar viva Italië en super cars in assen, ik denk dat ik er dan wel 100 in het wild zie :wow:
:bluethumb: Was geweldig mooi om te zien vorig jaar! wel slecht weer, dus de LaFerrari, McLaren P1 en Porsche 918 konden helaas niet volgas tegen elkaar. :cry:
Vandaag wel mooi weer :wow: de Koenigsegg viel mij het meeste tegen, de Bugatti reed helaas maar 1 rondje.
Maar er was zo veel Ferrari , Lamborghini en Porsche dat je met een Saab exclusiever rijdt in Nederland : :mrgreen:

Deze 850 PK sterke mb AMG http://www.telegraaf.nl/autovisie/testv ... car__.html" onclick="window.open(this.href);return false; Was er ook, maar werd gewoon zoek gereden.

Grootste probleem van deze dag, stel dat ik de 30 miljoen zou winnen dan wist ik nu nog niet wat ik zou kopen.
Een Aston Martin zou denk ik het hoogste op de verlanglijst zetten. Exclusiever en wat snelheid betreft viel hij mij dik mee.

De Mercedes SLS AMG GT3 was veruit het snelste , alleen er was geen enkele Mercedes met (voor mij) een verslavend uitlaatgeluid.

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » zo 07 jun, 2015 19:18

Ronnes schreef:Zo ben ik er gisteren eentje tegenkomen! :D
:offtopic:

Vanmiddag hoorde ik iets dat mijn zondagsrust weer wreed verstoorde. Geen idee. Ook niet nadat je me doodgeslagen zou hebben. Een verschrikkelijke wereld om in te leven. Geen stille, gewijde zondagen. Maar altijd die herrie tegenwoordig. Ditmaal uit de richting van de Mc Donalds. Maar wat :-S+ Kom er maar op. Afschuwelijk, die decibellen. Altijd. Elke zondag van ons resterende leven.

http://www.toetershop.nl/muzikale-lucht ... ard-claxon" onclick="window.open(this.href);return false;

noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » wo 10 jun, 2015 10:39

Vorige week kwam ik dit Dafje tegen. Degene die ze verhuurt heeft er vijf, welke allemaal helemaal goud waren. Deze is de laatste die nog goud is.

Afbeelding

Ze hebben met z'n vijven in Eindhoven gestaan voor het Daf-museum.

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » zo 14 jun, 2015 21:00

Nu eens niet met de digicam maar met de DSLR

een TVR Chimaera

Afbeelding
excuses voor al die mini- / maxi vreetschuren op de achtergrond.
Waar: Rotterdam oversteekplaats Oude Binnenweg - Binnenwegplein
Wanneer: 14 juni rond 13:15 uur

Plaats reactie