Zweden zijn Aso
-
Mark V
- Geregistreerd lid
Re: Zweden zijn Aso
Het zijn vooral de muesli-leasers volgens mij, en daar zijn inderdaad veel V40's en V60's bij. Maar onderschat ook de 'brave' 14%-Skodarijders niet hoor. Ik heb zelfs regelmatig ook een Prius aan mijn achterbumper (tsss, wat nou, milieu?).
-
verde900
- Donateur

of verdwaalde 75pk 1.2TDI's op de meest linkse baan, vrijwel alles met een lage bijtelling gedraagt zich asociaal (en dat hadden SAAB rijders evenzeer gedaan als SAAB een passend antwoord had gehad)
-
Rogier1201
- Donateur

Ik denk dat de frustraties hier over een lage bijtelling meer te maken hebben met de frustratie over het feit dat zij korting van de belasting krijgen en jij niet, je ziet altijd wat je wilt zien. Als je gebruik kan maken van belastingkorting(hypotheekaftrek bv) dan gebruik je dat toch ook?
Ik vind het hier allemaal kinderachtig gezeur
Ik vind het hier allemaal kinderachtig gezeur
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Dit topic lezende vraag ik me af of ik de enige ben die dit de laatste tijd heeft:
Rij je links (in het donker), zie je in je spiegel lampjes achterop komen, goh lijkt wel een 911, laat ik maar even aan de kant gaan. Komt hij voorbij en 9 van de 10 keer is een volvo (geen idee welk type, maar wel een populair lease model) ipv de verwachte 911.
Rij je links (in het donker), zie je in je spiegel lampjes achterop komen, goh lijkt wel een 911, laat ik maar even aan de kant gaan. Komt hij voorbij en 9 van de 10 keer is een volvo (geen idee welk type, maar wel een populair lease model) ipv de verwachte 911.
-
gfgf
- Donateur (2x)

Is het ookRogier1201 schreef:Ik vind het hier allemaal kinderachtig gezeur
Maar het mechanisme is nu eenmaal, dat een nichemerk ophoudt een nichemerk te zijn als het wordt opgepikt door het grote publiek. Meestal is dat stomweg een teken dat ze het beter doen dan de concurrent. Dat lot trof ooit Audi (maar ook bv. Apple) en nu is Volvo aan de beurt. Laten we blij zijn dat het de Saabrijder bespaard is gebleven.
Dat een zzp-er dankzij vrijstelling van BPM, Mrb en wat innovatieaftrek 1,5 à 2 bijstandsinkomens aan subsidie afroomt op een karretje waarmee hij 1:12 rijdt, vind ik ook geen punt, maar het air dat men "zo goed is voor de wereld" is dan wel een beetje ongepast.
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Als dat toch eens werkelijkheid kon worden!iluvsanela schreef:Daar zullen de Hybridverkopers en -fabrikanten falikant op tegen zijn, wany dan koopt/leased 90% van de doelgroepen ze niet meer.