Dat zijn geen geintjes nee, de nieuwe Z06 heeft een 7.0 V8 511pk en dik 644nm, hij reedt de Nurburgring in iets meer dan 7min. iets sneller dan een 911Turbo. De bron kan ik me alleen niet herinneren.easy schreef:Dat is nogal wat. Wie zegt dat? Zijn dat wat geklokte tijden of is daar serieus naar gekeken?Ruud schreef:Corvette Z06 is op de nurburgring sneller dan een 911Turbo.EefNauta schreef:om met de presentatoren van Top Gear te spreken, ziet er mooi uit maar zijn amerikanen in staat om iets te bouwen dat met een beetje fatsoenlijke snelheid door de bocht wil ????
Gr,
Peter
P.S De nieuwe Corvette met 505 pk voor $65000,- E. 54000,- .en dan rij je in een supersportwagen
Dodge Challenger Concept
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
EefNauta
- Geregistreerd lid
Maar we hadden het hier over de "Dodge Challenger Concept" en laten we wel wezen Top Gear is nou niet bepaald het meest objectieve autoprogramma ter wereld en ze zijn ook niet vies van wat engels/europees chauvinisme ik zou Jeremy Clarkson en "The Stig" er wel eens mee willen zien rijden.Ruud schreef:Dat zijn geen geintjes nee, de nieuwe Z06 heeft een 7.0 V8 511pk en dik 644nm, hij reedt de Nurburgring in iets meer dan 7min. iets sneller dan een 911Turbo. De bron kan ik me alleen niet herinneren.easy schreef:Dat is nogal wat. Wie zegt dat? Zijn dat wat geklokte tijden of is daar serieus naar gekeken?Ruud schreef: Corvette Z06 is op de nurburgring sneller dan een 911Turbo.
Gr,
Peter
P.S De nieuwe Corvette met 505 pk voor $65000,- E. 54000,- .en dan rij je in een supersportwagen
-
nacra 93
- Donateur

ralph12 schreef:.... geen Challenger..... wel een nieuwe Camaro!
http://www.autoweek.nl/images/480/15816.jpg
here is johny e anita
vind hem niet mooi net de helm van robof%ckingcopstoere praat he

-
Red76
- Geregistreerd lid
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
Mocht in de luxe positie verkeren dat ik een dergelijk bedrag aan een auto kon uitgeven, dan zou de keus moeilijk zijn; of een Camaro, of een Challenger, of een Mustang. Stuk voor stuk zeer geslaagde retro-modellen, gebaseerd op echte amerikaanse iconen.
Veel beter gelukt dan retro modellen als de PT-Cruiser of de New Beetle.
Veel beter gelukt dan retro modellen als de PT-Cruiser of de New Beetle.
-
ralph12
- Geregistreerd lid