15 november weer nieuwe serie Top Gear!!!
-
ivanzon
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ga de aflevering nu even kijken.Wouter schreef:Over enkele minuten begint op Nederland 2 een aflevering van Zembla over Kroymans. Ik ga eens even kijken wat ze daarin te zeggen hebben.
Voor de liefhebbers, dat kan hier http://zembla.vara.nl/Nieuws-detail.262 ... c9b251759a
Wel grappig, ik kende Frits Kroymans helemaal niet. Totdat ie bij ons op de SAAB-stand (AutoRAI 2007, gala-avond) stond en even in mijn (voor die dag) 9-7x kwam plaatsnemen. Ik vond het toen een alleraardigste man. Heb op zijn verzoek toen nog een foto van hem gemaakt met volgens mij zijn vrouw naast hem en boezemvriend Zadelhoff erbij.
Eens kijken of ik na de documentaire er nog steeds zo over denk
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Tsja, interessante materie. Zet je tot nadenken, dat iemand zo'n lening voor mekaar kan boksen, is ongekend.
Mijn (voorheen) achterbuurman uit Vianen komt ook nog aan het woord, evenals de (ook voorheen) financiële man van SAAB NL en zo zag ik nog wat bekende gezichten, maar niet SAAB, dus verder niet noemenswaardig in deze context
Mijn (voorheen) achterbuurman uit Vianen komt ook nog aan het woord, evenals de (ook voorheen) financiële man van SAAB NL en zo zag ik nog wat bekende gezichten, maar niet SAAB, dus verder niet noemenswaardig in deze context
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Dit staat er op de site van de BBC over de aflevering van aankomende zondag:
Bij ons dus om 22:00 uur, maar dat is geloof ik al eerder gezegd. Heb er nu al zin in. Is het al zondag?Sunday, 21:00 on BBC Two (except Northern Ireland (Analogue), Wales (Analogue))
In the first of a brand new series, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May take an Aston DBS Volante, a Ferrari California and a Lamborghini Gallardo Spyder to Romania in search of an obscure stretch of tarmac that some hardcore drivers claim is nothing less than the greatest road in the world.
Meanwhile, James makes a rare appearance on the track as he compares two absurdly powerful limos, the BMW 760i and Mercedes S63 AMG, and gets into a strange card game with The Stig.
Plus, Star Trek, Troy and Hulk star Eric Bana is the Hollywood legend in the Reasonably Priced Car.
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
millerman
- Donateur (3x)

-
ivanzon
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
De Flok
- Geregistreerd lid
En voor komende zondag:
bbc.co.uk schreef:Jeremy, Richard and James attempt to save the planet by building their own electric car, and then put their latest 'green' creation through the rigours of the new car testing process.
Meanwhile on the track, the battle of the continents, as Europe takes on the USA and Jeremy pits the Corvette ZR1's muscle against the finesse of Audi's R8 V10.
The Star in a Reasonably Priced Car is Hollywood's hottest new property, Frost/Nixon and Damned United star Michael Sheen.