benzineprijzen
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: benzineprijzen
Lpg al 80 cent per liter, volgens mij proberen ze in 1 jaar al die misgelopen Corona inkomsten goed te maken.
Maakt niet uit waarvoor, tjonge wat een graai cultuur.
Maakt niet uit waarvoor, tjonge wat een graai cultuur.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Het zou eigenlijk alleen over de intrinsieke waarde moeten worden gerekend. Net als de accijns. Dan heb je een eerlijker berekening zonder belasting over balsting, maar twee gescheiden belastingen op het zelfde nettobedrag. Maar ze willen het onderste uit de kan halen' liever gezegd het onderste uit je tank.Jungleman schreef: ↑di 12 okt, 2021 14:33overigens klopt de term 'Belasting Toegevoegde Waarde' niet, aangezien het over het volledige bedrag berekend wordt. 'Belasting Totale Waarde' zou een betere term zijn. maar breng de overheid niet op ideeën...
-
postma
- Donateur (5x)

Er is een nieuw station in Nieuwegein Sakko genaamd, daar zijn de benzineprijzen 10 cent goedkoper dan elders.
-
DV 9-3
- Donateur

-
Vincent9-3
- Donateur

benzineprijzen
Vandaag bij de BP Euro 98 voor €2,009/L getankt. Gisteren reed ik langs een pomp bij de A12 en moest even twee keer kijken. Dit waren de prijzen die ik later terug heb gevonden, haha

-
DV 9-3
- Donateur

En? Heb je ze nog laten weten dat er 'iets niet klopt' Vincent?? 

-
Vincent9-3
- Donateur

[]
Hahaha, dat net niet maar ik ben serieus hard aan het overwegen om op LPG te rijden. Afgezien van installatiekosten, zou ik met de kilometers die ik afgelopen jaar heb gereden (ca. 17500 km) €1300 goedkoper uit zijn.
Hahaha, dat net niet maar ik ben serieus hard aan het overwegen om op LPG te rijden. Afgezien van installatiekosten, zou ik met de kilometers die ik afgelopen jaar heb gereden (ca. 17500 km) €1300 goedkoper uit zijn.
Reden: onnodige quote
-
Injectie
- Moderator
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Net effe tanken aan de BE kant van ons dorp en dat doen wel meer Nederlanders denk ik zo; EURO95 uitverkocht.
Geef niet want ik ga altijd voor het rode spul

Geef niet want ik ga altijd voor het rode spul

-
Robinson1
- Donateur (3x)

-
jansen
- Donateur (7x)

Dat wordt zeker wennen weer hier, wanneer je weer uitgeknepen wordt door onze overheid. 
-
Henk-Jan
- Donateur

Dat ligt maar net eraan welke grens je gaat oversteken natuurlijk, ik was afgelopen week in Saoedi-Arabië en daar was de literprijs praktisch hetzelfde als in NL (2.10-2.20/liter). Maar dan in Rial...Robinson1 schreef: ↑wo 20 okt, 2021 21:58Zojuist netjes de wagen afgetankt met 50,8 liter Shell V-power 95?
En dat omgerekend tegen een literprijs van €1,16.
Voor ons een schijntje, voor de inwoners hier; een bult geld!
Dat wordt weer wennen, zodra ik de grens over ben![]()
-
jansen
- Donateur (7x)

Kon je geen tanker meenemen deze kant op, voor die prijs, is net een halve euro per liter.