Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » zo 20 mei, 2007 14:03
enter sandman schreef:wat is er zo speciaal aan de automaten van mercedes mischien ?
Heb je wel eens een MB personenwagen gereden met een automaat?
En dan moet je daarna eens met een MB rijden met een handbak.
Dan verlang je direkt naar die met een automaat.
Dat komt door 'het gevoel' dat je hebt tijdens het schakelen bij zo'n handbak in een MB dat, bij mij zeer zeker,
vreemd overkomt.

-
V6Aero
- Donateur (4x)

Bericht
door V6Aero » zo 20 mei, 2007 14:05
De900C-GAS schreef:enter sandman schreef:wat is er zo speciaal aan de automaten van mercedes mischien ?
Heb je wel eens een MB personenwagen gereden met een automaat?
En dan moet je daarna eens met een MB rijden met een handbak.
Dan verlang je direkt naar die met een automaat.
Dat komt door 'het gevoel' dat je hebt tijdens het schakelen bij zo'n handbak in een MB dat, bij mij zeer zeker,
vreemd overkomt.

helemaal mee eens
-
enter sandman
- Geregistreerd lid
Bericht
door enter sandman » zo 20 mei, 2007 14:18
we hebben hier heel lang een 190D gehad de handgeschakeld is en niks raar aangemekrt ( ook nooit over nagedacht )
qua automaten ook alleen nog maar met een cheap A'tje rondgereden ( A160 denk ik , kan dat ? ) en viel wat tegen imo , maar zal wss gewoon aan de de motor gelegen hebben ( en het feit dat het een A was )
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Bericht
door V6Aero » zo 20 mei, 2007 14:29
een A is ook geen Mercedes, maar meer een opgeblazen Smart in mijn ogen!
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » zo 20 mei, 2007 14:33
9-5 aero-estate schreef:een A is ook geen Mercedes, maar meer een opgeblazen Smart in mijn ogen!
Fundamentalist!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 20 mei, 2007 14:34
De huidige A is wél erg goed, mag ook wel voor de prijzen die Mercedes ervoor vraagt.

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » zo 20 mei, 2007 14:58
Wij hebben het voorlaatste model eens meegehad als huurauto, reed goed, en je had ook best veel ruimte.

-
roel de graaf
- Geregistreerd lid
Bericht
door roel de graaf » zo 20 mei, 2007 15:33
ik heb toch uiteindelijk liever een ster in de voorruit dan 1 in de grille.
gr roel
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 20 mei, 2007 16:06
roel de graaf schreef:ik heb toch uiteindelijk liever een ster in de voorruit dan 1 in de grille.
gr roel

Doe mij maar een auto met de propeller op de motorkap, nog meer plezier ook!
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » zo 20 mei, 2007 16:10
Een propeller op de motorkap? Nee dank, koop dan een échte degelijke auto. Porsche.

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 20 mei, 2007 16:12
H.E.N.K.I.E schreef:Een propeller op de motorkap? Nee dank, koop dan een échte degelijke auto. Porsche.

Porsche is weer van een heel ander kaliber, ook wel even ietsjes duurder dan een modale BMW. Trouwens, met de kwaliteit lvan BMW lijkt me weinig mis?
Desalniettemin, Porsche bouwt prachtige auto's, het zou samen met Aston Martin mijn eerste keus zijn wat betreft een echt goede sportwagen/GT.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » zo 20 mei, 2007 16:12
H.E.N.K.I.E schreef:Een propeller op de motorkap? Nee dank, koop dan een échte degelijke auto.
Dan wel een 928, want zo'n 'geplette kever' of een achterwielaangedreven 'Audi-Coupé/cabrio', neen, dank u!!

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » zo 20 mei, 2007 16:13
Ohh, díe propeller, dat is waar ook, BMW's logo is ook op een propeller gebaseerd. Ik dacht dat jij het over een Spyker had.

-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » zo 20 mei, 2007 16:14
De900C-GAS schreef:H.E.N.K.I.E schreef:Een propeller op de motorkap? Nee dank, koop dan een échte degelijke auto.
Dan wel een 928, want zo'n 'geplette kever' of een achterwielaangedreven 'Audi-Coupé/cabrio', neen, dank u!!

Met zo'n Kever-Turbo is niets mis hoor. In mijn ogen.

-
enter sandman
- Geregistreerd lid
Bericht
door enter sandman » zo 20 mei, 2007 16:17
sjoerdk schreef:roel de graaf schreef:ik heb toch uiteindelijk liever een ster in de voorruit dan 1 in de grille.
gr roel

Doe mij maar een auto met de propeller op de motorkap, nog meer plezier ook!
die missen toch tegenwoordig serieus wat klasse hoor imo
dan is audi de betere midden weg tussen die 2

( klasse ( merc ) <-> sport. ( BMW )