Jij neemt het aan (zoals ik dat in dezen ook doe) ik vind zelf de genoemde Duitse supercars niet zo heel speciaal, te vaak net over de top en vind de Bristol een brave ingetogenheid uitstralen (ik zou aan een klein motortje in deze Bristol al veel plezier beleven)easy schreef:Geloof me maar Verde, die veredelde amerikaan met zijn tractormotor is de enige die achterlichtjes gaat zien. Bij de eerste de beste bocht gaat het hele zooitje al ondersturende rechtdoor, waarbij de SLR, GT of zoals je het wilt een BMW Z3 1.6sje vrolijk verder sturen. Harder dan 120 Kmh durf ik niet te rijden in die bristol. grote kans dat er hier en daar wat plakband gaat scheuren.
BMW M5 Touring gepresenteerd
-
verde900
- Donateur

-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Trouwens, nog even een klein vergelijkingkje tussen de BMW M5 Touring en de Audi RS6 Plus.
Welke zouden jullie kiezen?
Gegevens Audi:
480 pk en 580 Nm
0-100 in 4.6 seconden
Top (begrensd): 280 km/h (testexemplaren haalden zonder al te veel moeite 290 echte km/h's.)
BMW:
507 pk en 520 Nm
0-100 in 4.8 seconden
Top (begrensd): 250 km/h (zonder begrenzer 330 km/h).
Gegevens Audi:
480 pk en 580 Nm
0-100 in 4.6 seconden
Top (begrensd): 280 km/h (testexemplaren haalden zonder al te veel moeite 290 echte km/h's.)
BMW:
507 pk en 520 Nm
0-100 in 4.8 seconden
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dat kanverde900 schreef:als zo'n A4 ook zonder chromen spiegelkappen kan prefereer ik die.
Oude RS4 klinkt ook wel lekker, maar niet zo ruig als een RS6.
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Waarom al die idiote instellingen mogelijk, als de M-knop al alles in de juiste settings zet? Wat moet je met al die onzin?sjoerdk schreef:Dit is inderdaad zo'n BMWjosephine schreef:Is dit nu ook zo'n BMW die 0 tot 100 in meer dan een kwartier doet? Das wel inclusief instellen dan he .........Instellen is niet zo moeilijk, beetje met de stoel klooien, radio/navigatie aan en op de M knop op het stuur drukken, Jeremy en Richard waren een stuk sneller weg geweest als ze meteen op de M knop hadden gedrukt
![]()
-Vermogen automatisch van 400 pk naar 507 pk
-Versnellingsbak in de snelste stand (van de elf!)
-Onderstel in de hardste setting
-Stoelen pompen zichzelf op in bochten
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Soms is het prettig om niet alles op het zwaartste te hebben staan, vandaar de keuze...De Flok schreef:Waarom al die idiote instellingen mogelijk, als de M-knop al alles in de juiste settings zet? Wat moet je met al die onzin?sjoerdk schreef:Dit is inderdaad zo'n BMWjosephine schreef:Is dit nu ook zo'n BMW die 0 tot 100 in meer dan een kwartier doet? Das wel inclusief instellen dan he .........Instellen is niet zo moeilijk, beetje met de stoel klooien, radio/navigatie aan en op de M knop op het stuur drukken, Jeremy en Richard waren een stuk sneller weg geweest als ze meteen op de M knop hadden gedrukt
![]()
-Vermogen automatisch van 400 pk naar 507 pk
-Versnellingsbak in de snelste stand (van de elf!)
-Onderstel in de hardste setting
-Stoelen pompen zichzelf op in bochten
@ Jonatas, de RS6 Plus is inderdaad een wat oudere auto (model stamt uit 1996, de RS6 Plus van 2004), maar vind het geluid een stuk attractiever, bovendien is ie sneller en vind ik hem er toch wat mooier en beschaafder uitzien.
-
Henk-Jan
- Donateur

Ik zou wachten op de nieuwe RS6.sjoerdk schreef:Trouwens, nog even een klein vergelijkingkje tussen de BMW M5 Touring en de Audi RS6 Plus.
![]()
![]()
Gegevens Audi:
480 pk en 580 Nm
0-100 in 4.6 seconden
BMW:
507 pk en 520 Nm
0-100 in 4.8 seconden
-
easy
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Nog maar afwachten hoe die wordt... Ik vrees niet zo beschaafd qua uiterlijk als deze, misschien wel net zoveel RS badges als BMW M badges gebruikt
De nieuwe S6 vind ik ook al weer te ruig, waarom nou weer vier uitlaatpijpen, waren 2 forse niet afdoende?
Die dagverlichting is wel erg gaaf, maar niet echt prettig voor de andere weggebruikers!
De nieuwe S6 vind ik ook al weer te ruig, waarom nou weer vier uitlaatpijpen, waren 2 forse niet afdoende?
Die dagverlichting is wel erg gaaf, maar niet echt prettig voor de andere weggebruikers!
-
verde900
- Donateur

-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ach, ff 5 minuten met de schroevendraaier aan de gang en die badges zijn erafverde900 schreef:we zijn het eens...... en dan graag zonder die bling bling typeaanduidingen voor mijeasy schreef:Als ik kon kiezen uit een M5 of een RS6 dan 100% de Audi. Veel stijlvoller en ingetogener dan zo`n platgeslagen krab
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Sluit ik me bij aanverde900 schreef:we zijn het eens...... en dan graag zonder die bling bling typeaanduidingen voor mijeasy schreef:Als ik kon kiezen uit een M5 of een RS6 dan 100% de Audi. Veel stijlvoller en ingetogener dan zo`n platgeslagen krab