Het merk zonder lelijke auto's

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
dommelrules
Geregistreerd lid

Bericht door dommelrules » zo 19 jul, 2009 14:04

Ik vind de Enzo ook niet heel mooi, maar ik vind nog wel dat er verschil zit tussen niet mooi en lelijk.

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 19 jul, 2009 14:08

Voordeel van de Ferrari Mondeal 8 en 308 GT4 is dat die relatief goedkoop aangeboden worden voor een V8 Ferrari. Absolute prijskraker is de Ferrari Mondial 8 van 1980-1982, die nog twee kleppen per cylinder heeft. Italiaanse adviesprijs medio 2009 Ruote Classicchi, in goede en originele staat v.a. € 13.000, voor € 2.000 extra is er zelfs de vier klepper. Die GT4 (1977-80) doet dan nog € 20.000

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » zo 19 jul, 2009 15:38

@ Audi... Waar iedereen maar steeds op terug schijnt te komen.... Kweenie hoor, maarrreee... Buiten de Q7 (bleegghh) is ook dit, werkelijk waar, een èchte AUDI:

Afbeelding

NEXT!

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » zo 19 jul, 2009 17:24

9900 schreef:Eigenlijk heel simpel

SAAB
Dat gedrocht genaamt 90....... Het mooiste van 2 modellen vormt een niet samenhangend geheel. ergo een gedrocht....

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » zo 19 jul, 2009 18:34

Nope, is geen gedrocht,

maar karakter ;-)

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » zo 19 jul, 2009 20:53

Ik ben naar aanleiding van dit topic aan het twijfelen geweest over de 90, maar ik denk dat ik het met nics eens ben, het blijft toch een karaktervolle auto. Mag ik dan toch zeggen dat ik toch maar vind dat Saab geen echt lelijke auto's gemaakt heeft ;-)

dommelrules
Geregistreerd lid

Bericht door dommelrules » zo 19 jul, 2009 21:04

Je mag het zeggen. Maar dan wou ik graag wat plaatjes posten als het mag:

Afbeelding

Afbeelding

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 19 jul, 2009 21:08

Afbeelding
zeg ook niets

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 19 jul, 2009 21:08

Als je twee mooie auto's combineert, moet dat eigenlijk weer mooie auto opleveren.

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » zo 19 jul, 2009 21:19

Tuurlijk heb ik ook over die modellen nagedacht, ik schaar ze niet tot de hoogtepunten, maar vergeleken bij een Audi 80 (om maar een zijstraat te noemen) zijn het toch nog relatieve schoonheden :-P+

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 19 jul, 2009 21:22

Ooit nog een twee Lancia Prisma's gehad, de Delta met kofferbak.
Prachtige royaal uitgeruste auto's voor die tijd en werden ook door de Saab-dealer verkocht. Toen had Saab nog geen turbo-diesels, maar Lancia wel. Liep met 90 pk zo'n dikke 175 km/u en ruim 1 op 17,5 gemiddeld.
Was trouwens een van de snellere medium sized diesels in die tijd.

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 19 jul, 2009 21:29

@Hanm,
Even off-topic, maar in de rubriek 9.3 SS-SC onder het topic "welke motor/uitlaat?" zitten we nog verlegen om jou deskundig, luisterend oor :wink:

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » zo 19 jul, 2009 22:14

en toch heeft de 9-2X wat, mag dat wel. De Delta als Saab 600, och ook niet slecht, temperamentvol, dat wel.

Als oud berijders en eigenaar van een Dodge Ram Pick up (hoezo lelijk) kan ik wel grinniken om de 9-7X ;-)

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » zo 19 jul, 2009 22:18

AC dan? Of komen we dan met de ME3000 over de brug... :roll:

giuliettaevo
Geregistreerd lid

Bericht door giuliettaevo » zo 19 jul, 2009 22:33

:lol:
Jullie gaan er nooit uitkomen... Smaak is nou eenmaal persoonlijk en wat de een mooi vind geeft de ander braakneigingen. :twisted:

Maar ik stem op Alfa Romeo.... Ook al vind ik die nieuwe Mito werkelijk te lelijk om naar te kijken. :oops: Maar dat hebben ze wel goed gemaakt met enkele andere topstukken. :P
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie