BMW M5 Touring gepresenteerd

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 10 jan, 2007 19:06

Volgens mij gaat al dat aluminium hinderlijk reflecteren met felle zon...
Trouwens, het geluid van de SLR is zo gaaf, dat ik bij wijze van spreke meteen voor die auto zou gaan 8)

Hij klinkt zoals Jeremy Clarkson het omschreef als een 'Second World War Jet Fighter'.
De ingenieurs van Mercedes-Benz zeiden volgens hem: 'It sounds like a Messcherschmidt', de McLaren boys uit Engeland zeiden echter: 'No no no, sounds like a Spitfire!' 8)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » wo 10 jan, 2007 19:08

Jeremy kan het altijd zo mooi vertellen. :D

Trouwens, de 28e weer Top Gear op de BBC 2!!! :D

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 10 jan, 2007 19:10

H.E.N.K.I.E schreef:Jeremy kan het altijd zo mooi vertellen. :D

Trouwens, de 28e weer Top Gear op de BBC 2!!! :D
Hij kan het inderdaad altijd leuk vertellen! Ben benieuwd hoe het nieuwe seizoen wordt, het wordt hoogtijd, de herhalingen van Veronica komen me inmiddels de neus uit....

Maar, zie daar, een nieuw Nederlands autoprogramma was geboren: Heels on Wheels! :D, het gaat me dan niet direct over de auto's, maar meer om de dames :lol:, m'n vader zei: 'Kijk je voor de dames of voor de auto's?' :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 10 jan, 2007 19:13

er bestaat trouwens een relatie qua modellen tussen Bristol en BMW
Afbeelding
Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 10 jan, 2007 19:16

Dat is inderdaad grappig, de relatie tussen Bristol en BMW, de sportwagens van Bristol uit de jaren vijftig/zestig zijn erg gaaf!

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 10 jan, 2007 19:17

..

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 10 jan, 2007 19:18

verde900 schreef:
sjoerdk schreef:Dat is inderdaad grappig, de relatie tussen Bristol en BMW, de sportwagens van Bristol uit de jaren vijftig/zestig zijn erg gaaf!
Het gerucht gaat dat na de 2e wereldoorlog Duitsland als herstelbetaling aan Engeland de mallen van de toenmalige BMW 300 serie aan de Engelsen moest afgeven

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 10 jan, 2007 19:20

Het gerucht gaat dat Duitsland als herstelbetaling aan Engeland de mallen van de toenmalige BMW 300 serie aan de Engelsen moest afgeven

Het gerucht gaat dat na de 2e wereldoorlog Duitsland als herstelbetaling aan Engeland de mallen van de toenmalige BMW 300 serie aan de Engelsen moest afgeven

ach we snapte het wel hoor

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 10 jan, 2007 19:20

Daar heb ik inderdaad wel eens iets over gelezen! De Bristols zijn volgens mij een stuk minder waard dan de gelijkwaardige BMW's, een 328 moet volgens mij nu een klein vermogen opbrengen!

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » wo 10 jan, 2007 21:14

H.E.N.K.I.E schreef:
easy schreef:
verde900 schreef:Doe maar 1x per week de boodschappen, zal wel meevallenl..

Heb je overigens enig idee wat een olielekje oplossen kost bij een 996? en dat is een relatief veel voorkomend verschijnsel bij die boxers
Bij de dealert 1000 euri`s ..valt best mee he :wink: De Carrera GT heeft trouwens geen boxer motor maar een 10 cilinder. En in zo`n afwasbristol ga ik geen 400+ rijden, trouwens wie gaat dat verzekeren als die bak-met-bouten uit elkaar valt :lol:
De Carrera GT heeft ook niet intern de naam "996". :wink:
JOH! :wink:

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » wo 10 jan, 2007 21:14

H.E.N.K.I.E schreef:
easy schreef:
verde900 schreef:Doe maar 1x per week de boodschappen, zal wel meevallenl..

Heb je overigens enig idee wat een olielekje oplossen kost bij een 996? en dat is een relatief veel voorkomend verschijnsel bij die boxers
Bij de dealert 1000 euri`s ..valt best mee he :wink: De Carrera GT heeft trouwens geen boxer motor maar een 10 cilinder. En in zo`n afwasbristol ga ik geen 400+ rijden, trouwens wie gaat dat verzekeren als die bak-met-bouten uit elkaar valt :lol:
De Carrera GT heeft ook niet intern de naam "996". :wink:
Echt? :wink:

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » wo 10 jan, 2007 21:18

Weer even terug ontopic!

Afbeelding

Netjes hoor 8)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 10 jan, 2007 21:20

Dacht ik ook! 8) Nu alleen nog even de velgen verwisselen voor de exemplaren die onder de M5 sedan zitten, staan wat minder prollerig :oops:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 10 jan, 2007 21:23

josephine schreef:Is dit nu ook zo'n BMW die 0 tot 100 in meer dan een kwartier doet? Das wel inclusief instellen dan he .........
Dit is inderdaad zo'n BMW :wink: Instellen is niet zo moeilijk, beetje met de stoel klooien, radio/navigatie aan en op de M knop op het stuur drukken, Jeremy en Richard waren een stuk sneller weg geweest als ze meteen op de M knop hadden gedrukt :wink:

-Vermogen automatisch van 400 pk naar 507 pk
-Versnellingsbak in de snelste stand (van de elf!)
-Onderstel in de hardste setting
-Stoelen pompen zichzelf op in bochten

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » wo 10 jan, 2007 21:25

verde900 schreef:
easy schreef:De Carrera GT heeft trouwens geen boxer motor maar een 10 cilinder. En in zo`n afwasbristol ga ik geen 400+ rijden, trouwens wie gaat dat verzekeren als die bak-met-bouten uit elkaar valt :lol:
Met zo'n Carrera ga je toch nog wat moeite krijgen om een Bristoleigenaar bij te gaan houden,
met een top 330 km/h komt die Sportkever 56km's te kort om gelijk op te gaan met de stijlvolle
Brit en met een acceleratie van 3,9 s naar de 100km miste die Sportkever zo'n 10% van wat die
Bristol heeft die daar souverein met hond en golfstokken achterin naar de 400km/uur buldert, ben
bang dat het enige dat die Sportkever van een Bristol gaat zien zijn snel kleiner wordende
achterlichtjes zullen zijn

p.s. ze hebben zelfs Bristol in een DJ uitvoering, deze heeft gas af fabriek!

Geloof me maar Verde, die veredelde amerikaan met zijn tractormotor is de enige die achterlichtjes gaat zien. Bij de eerste de beste bocht gaat het hele zooitje al ondersturende rechtdoor, waarbij de SLR, GT of zoals je het wilt een BMW Z3 1.6sje vrolijk verder sturen. Harder dan 120 Kmh durf ik niet te rijden in die bristol. grote kans dat er hier en daar wat plakband gaat scheuren.

Wellicht zoiets ?

http://www.youtube.com/watch?v=iE2ShxxgDO0

Plaats reactie