Dae woohahaha
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Dae woohahaha
Je ziet ze best vaak, Daewoo-handjes. Toch zal het best knap lullig voelen: opeens een stuk achterklep in je hand. 

-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: Dae woohahaha
Tja, je ziet ook dat die kunststof is verhard. De weekmakers zijn verdampt en het kunststof verliest zijn soeplesse.
Dat zie je ook bij HWA-pijpen, die zijn eerst donker grijs en na een paar jaar worden ze licht-grijs, dan schop je er zo een stuk uit.
Dat zie je ook bij HWA-pijpen, die zijn eerst donker grijs en na een paar jaar worden ze licht-grijs, dan schop je er zo een stuk uit.
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Of de spatbordranden van een opel corsa, volgens mij waren die binnen een maand nadat ze van de band waren gerold al lichtgrijs uitgeslagen...
-
ivo 71
- In memoriam †
Geldt helaas ook voor het achterste deel van de zijskirts bij een Saab 9000
. Ooit opgevallen hoeveel lichter grijs ze zijn ten opzichte van het voorste deel? Of vlekkerig door de pogingen van mensen -zoals ik- om ze met een poets- of schoonmaakmiddel weer op kleur te krijgen? Waarom worden/werden zulke plastic delen in vredesnaam niet van hetzelfde materiaal bij dezelfde leverancier gemaakt...
Ivo
Ivo
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Een moderne auto is net een vampier, die houdt niet van zonlicht 
-
bobkoppert
- Geregistreerd lid
Heb bij ons boodschappenautootje, een Golf 2, die royaal bedeeld is met wat ooit zwart kunstof was, goede resultaten bereikt met "Black Chrome" van Valma. Dit is een soort dunne verf wat je het beste met een kwast aanbrengen kan. Wel oppassen dat het niet op je lak komt!ivo 71 schreef:Geldt helaas ook voor het achterste deel van de zijskirts bij een Saab 9000. Ooit opgevallen hoeveel lichter grijs ze zijn ten opzichte van het voorste deel? Of vlekkerig door de pogingen van mensen -zoals ik- om ze met een poets- of schoonmaakmiddel weer op kleur te krijgen? Waarom worden/werden zulke plastic delen in vredesnaam niet van hetzelfde materiaal bij dezelfde leverancier gemaakt...
Ivo
Is wel iets anders, maar ik erger me in dit kader ook mateloos aan die verkleurde en uitgebeten hoedenplanken zoals alle buitenslapende 9000's en 900 classics die hebben. Had meneer SAAB daar niet een wat bestendiger stofje voor kunnen gebruiken? Dat Golfje van ons uit '91 bewijst dat 't wel kan.
-
gj900
- Donateur (9x)

Een Aerokitje monteren helpt... ziet er ook gelijk fraaier uit want loopt in gelijke breedte van voor tot achter in tegenstelling tot de naar binnen vallende standaard versie.ivo 71 schreef:Geldt helaas ook voor het achterste deel van de zijskirts bij een Saab 9000. Ooit opgevallen hoeveel lichter grijs ze zijn ten opzichte van het voorste deel? Of vlekkerig door de pogingen van mensen -zoals ik- om ze met een poets- of schoonmaakmiddel weer op kleur te krijgen? Waarom worden/werden zulke plastic delen in vredesnaam niet van hetzelfde materiaal bij dezelfde leverancier gemaakt...
Ivo
-
ivo 71
- In memoriam †
[]Tja, zou ik vast ook doen als ze voor niks aan bomen groeiden... Maar wie er een heeft, wil er zo'n beetje meer voor vangen dan wat je tegenwoordig voor een hele 9000 kwijt bent.
Ivo
Ivo