Dae woohahaha

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jelleiden
Geregistreerd lid

Dae woohahaha

Bericht door jelleiden » za 21 aug, 2010 11:45

Je ziet ze best vaak, Daewoo-handjes. Toch zal het best knap lullig voelen: opeens een stuk achterklep in je hand. Afbeelding

Gebruikersavatar
carlsson
Geregistreerd lid

Re: Dae woohahaha

Bericht door carlsson » za 21 aug, 2010 14:16

Tja, je ziet ook dat die kunststof is verhard. De weekmakers zijn verdampt en het kunststof verliest zijn soeplesse.
Dat zie je ook bij HWA-pijpen, die zijn eerst donker grijs en na een paar jaar worden ze licht-grijs, dan schop je er zo een stuk uit.

Gebruikersavatar
jelleiden
Geregistreerd lid

Re: Dae woohahaha

Bericht door jelleiden » zo 22 aug, 2010 23:13

Of de spatbordranden van een opel corsa, volgens mij waren die binnen een maand nadat ze van de band waren gerold al lichtgrijs uitgeslagen...

ivo 71
In memoriam †

Re: Dae woohahaha

Bericht door ivo 71 » ma 23 aug, 2010 0:02

Geldt helaas ook voor het achterste deel van de zijskirts bij een Saab 9000 :( . Ooit opgevallen hoeveel lichter grijs ze zijn ten opzichte van het voorste deel? Of vlekkerig door de pogingen van mensen -zoals ik- om ze met een poets- of schoonmaakmiddel weer op kleur te krijgen? Waarom worden/werden zulke plastic delen in vredesnaam niet van hetzelfde materiaal bij dezelfde leverancier gemaakt...

Ivo

Gebruikersavatar
carlsson
Geregistreerd lid

Re: Dae woohahaha

Bericht door carlsson » ma 23 aug, 2010 0:13

Een moderne auto is net een vampier, die houdt niet van zonlicht :wink:

ivo 71
In memoriam †

Re: Dae woohahaha

Bericht door ivo 71 » ma 23 aug, 2010 11:21

ROFLOL! :lol:

Ivo

Gebruikersavatar
bobkoppert
Geregistreerd lid

Re: Dae woohahaha

Bericht door bobkoppert » ma 23 aug, 2010 12:48

ivo 71 schreef:Geldt helaas ook voor het achterste deel van de zijskirts bij een Saab 9000 :( . Ooit opgevallen hoeveel lichter grijs ze zijn ten opzichte van het voorste deel? Of vlekkerig door de pogingen van mensen -zoals ik- om ze met een poets- of schoonmaakmiddel weer op kleur te krijgen? Waarom worden/werden zulke plastic delen in vredesnaam niet van hetzelfde materiaal bij dezelfde leverancier gemaakt...

Ivo
Heb bij ons boodschappenautootje, een Golf 2, die royaal bedeeld is met wat ooit zwart kunstof was, goede resultaten bereikt met "Black Chrome" van Valma. Dit is een soort dunne verf wat je het beste met een kwast aanbrengen kan. Wel oppassen dat het niet op je lak komt!

Is wel iets anders, maar ik erger me in dit kader ook mateloos aan die verkleurde en uitgebeten hoedenplanken zoals alle buitenslapende 9000's en 900 classics die hebben. Had meneer SAAB daar niet een wat bestendiger stofje voor kunnen gebruiken? Dat Golfje van ons uit '91 bewijst dat 't wel kan.

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: Dae woohahaha

Bericht door gj900 » ma 23 aug, 2010 13:48

ivo 71 schreef:Geldt helaas ook voor het achterste deel van de zijskirts bij een Saab 9000 :( . Ooit opgevallen hoeveel lichter grijs ze zijn ten opzichte van het voorste deel? Of vlekkerig door de pogingen van mensen -zoals ik- om ze met een poets- of schoonmaakmiddel weer op kleur te krijgen? Waarom worden/werden zulke plastic delen in vredesnaam niet van hetzelfde materiaal bij dezelfde leverancier gemaakt...
Ivo
Een Aerokitje monteren helpt... ziet er ook gelijk fraaier uit want loopt in gelijke breedte van voor tot achter in tegenstelling tot de naar binnen vallende standaard versie.

ivo 71
In memoriam †

Re: Dae woohahaha

Bericht door ivo 71 » ma 23 aug, 2010 14:27

[]Tja, zou ik vast ook doen als ze voor niks aan bomen groeiden... Maar wie er een heeft, wil er zo'n beetje meer voor vangen dan wat je tegenwoordig voor een hele 9000 kwijt bent.

Ivo

Plaats reactie