Honda burnout fail
-
AlexJ
- Donateur

Honda burnout fail
Iemand een idee wat er hier precies gebeurt, en waarom dat vuur zo snel gaat?
http://failblog.org/2010/06/01/epic-fai ... nout-fail/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://failblog.org/2010/06/01/epic-fai ... nout-fail/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Deep Impact
- Geregistreerd lid
Re: Honda burnout fail
Ik denk dat er een brandstofleiding klapt en dan lekker over die behoorlijk verhitte motor spuit.
Dat wil wel branden
Dat wil wel branden
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Oude video, maar de reacties onder het filmpje zijn zeer goed 
-
Ewout
- Donateur (5x)

Het ontgaat mij echt volledig wat er leuk is aan banden opbranden.... 
-
AlexJ
- Donateur

Ja het is sowieso een mooie site, met vaak erg droge reacties 
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Dat is dus een echte burn out, wel eens interessant om te weten bij welke temperatuur die banden echt in de fik vliegen, hoewel dat tijdens het rijden natuurlijk minder snel zal gebeuren door de koeling van de rijwind
Wel eens op een net geasfalteerde parkeerterrein gereden, de damp sloeg er nog van af, toen dacht ik straks gaan je banden nog in de fik. Daarnaast kreeg ik het gelijk aan de stok met de wegenbouwers
Wel eens op een net geasfalteerde parkeerterrein gereden, de damp sloeg er nog van af, toen dacht ik straks gaan je banden nog in de fik. Daarnaast kreeg ik het gelijk aan de stok met de wegenbouwers
-
Reub
- Geregistreerd lid
Falcon schreef:Het ontgaat mij echt volledig wat er leuk is aan banden opbranden....
Als je daarmee Sjonnie auto's opruimt, zie ik het bezwaar niet
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Is een wat zieke Sjonnie variant van het banden opwarmen, dat wel functioneel kan zijn, vooral bij dragracers.
Als je slim bent, dan gebruik je banden (en ook het liefst auto's) die toch rijp zijn voor de sloop
Als je slim bent, dan gebruik je banden (en ook het liefst auto's) die toch rijp zijn voor de sloop
-
keesvanputten
- Geregistreerd lid
Wat mij betreft mogen nog vele van zulke Honda's volgen