Zelf niet over auto's: Networking

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ervani
Geregistreerd lid

Zelf niet over auto's: Networking

Bericht door ervani » ma 14 dec, 2009 4:28

Dit topic gaat zelfs niet (direct) over auto's betreft een netwerk topic. Natuurlijk zijn er zelfstandig ondernemers actief op dit forum. Saabrijders zijn immers creatief, tegendraads en eigenwijs genoeg om niet voor een baas te (willen) werken.

Eens kijken of wij ons netwerk uit kunnen bouwen, je weet immers nooit waar het goed voor is.

Plaats reactie