Productie Cadillac BLS gestaakt.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Geen idee, je schijnt ook je bericht te kunnen aanpassen of een schrijffout te kunnen rechtzetten.
Trouwens eigenlijk is het een voordeel dat klassiekers roesten, daardoor worden goede exemplaren steeds zeldzamer. Die MB 190 SL is een mooi voorbeeld, prachtige wagen maar roest ook graag en weer meer dan bv een Pagode. In zo'n wagen kun je dan ook meer geld investeren zonder dat je er nooit meer wat van terug ziet.
Trouwens eigenlijk is het een voordeel dat klassiekers roesten, daardoor worden goede exemplaren steeds zeldzamer. Die MB 190 SL is een mooi voorbeeld, prachtige wagen maar roest ook graag en weer meer dan bv een Pagode. In zo'n wagen kun je dan ook meer geld investeren zonder dat je er nooit meer wat van terug ziet.
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Bart W.
- Geregistreerd lid
Nee zal ik zeker niet doen en mijn leasecontract loopt af in de zomer van 2011, dus nog tijd genoeg..Hangt er overigens ook vanaf of de auto betrouwbaar blijft. Recentelijk storing gehad met de airco..verde900 schreef:biedt dan vooral niet teveel, je hebt hem immers altijd..Bart W. schreef:Ik denk er sterk aan om de auto prive te kopen als het lease contract is afgelopen.
-
nh
- Geregistreerd lid
Daarom vanuit de gortdroge delen van Amerika zijn ze relatief roestvrij.carlsson schreef:Geen idee, je schijnt ook je bericht te kunnen aanpassen of een schrijffout te kunnen rechtzetten.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
Bart W.
- Geregistreerd lid
Ach wie weet is er een Cadillac collector in USA die geinteresseerd is in mijn BLS....carlsson schreef:Jelger,
Ging even terzijde over de MB 190 SL klassieker die NH ook aan het opknappen is.
Overigens had Cadillac het met die BLS ook wel in Amerika kunnen proberen, maar die paste waarschijnlijk totaal niet in het verwachtingspatroon dat Amerikanen rond een Cadillac hebben als topmodel van GM.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Ja, als je hem dan kunt ruilen voor een oude MB 190 SL uit de Nevada woestijn, dan zit je goed
Wil je liever een klassieke Saab, dat moet ook lukken want Saab of America heeft altijd de meeste Saabs verkocht. De Cabrio is zelfs op aandringen van de Amerikanen gebouwd, die Zweden waren in eerste instantie wat sceptisch en hadden niet verwacht dat dat zo'n enorm succes zou worden. Ook de meeste Viggens zijn naar de USA verscheept.
Wil je liever een klassieke Saab, dat moet ook lukken want Saab of America heeft altijd de meeste Saabs verkocht. De Cabrio is zelfs op aandringen van de Amerikanen gebouwd, die Zweden waren in eerste instantie wat sceptisch en hadden niet verwacht dat dat zo'n enorm succes zou worden. Ook de meeste Viggens zijn naar de USA verscheept.
-
nh
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Bart W.
- Geregistreerd lid