Stage gezocht in de automotive sector....

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
NK900se
Geregistreerd lid

Stage gezocht in de automotive sector....

Bericht door NK900se » ma 25 mei, 2009 0:17

Niet geschoten is altijd mis; misschien is er wel iemand op het forum actief die mij aan een stageplaats kan helpen of er eventueel zelf een aan kan bieden. Ik ben al een tijd aan het zoeken maar het is erg lastig een stage te vinden. Ik studeer namelijk HBO commerciële economie automotive en daardoor is het een vereiste dat ik een studie volg in de automotive sector (wat ik zelf ook het leukst vind overigens, maar ze zijn erg schaars). Nu ben ik dus op zoek naar een stage voor mijn vijfde semester (gaat in op 1 sept.) en hoop ik dat een van jullie mij kan helpen. Het is de bedoeling om in de tijd dat ik stage loop, naast meewerken ook de tijd krijg om een plan te schrijven. Dit plan kan ingevuld worden zoals de werkgever het graag wil (kwaliteits-, communicatie-, salesplan, tevredenheidsonderzoek, etc.).

Mocht iemand een stagiair zoeken of een bedrijf kennen dat een stagiair zoekt, kun je altijd een pb'tje sturen!

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » ma 25 mei, 2009 23:31

Welke regio? En heb je nog voorkeur voor sales of aftersales?

NK900se
Geregistreerd lid

Bericht door NK900se » ma 25 mei, 2009 23:43

Ik woon zelf in de regio Eindhoven en de max. ligt voor mij rond een uur reizen. Geen voorkeur tussen sales en aftersales, beiden heeft wel wat.

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » ma 25 mei, 2009 23:47

[]Met een uur reizen kom je tegenwoordig de ring daar niet meer af, maar ik zal eens voor je rondkijken... :lol: Niet de beste tijd ben ik bang.

NK900se
Geregistreerd lid

Bericht door NK900se » di 26 mei, 2009 0:03

Ik woon in een dorp buiten Eindhoven dus kan het meestal allemaal mijden en heb anders ook nog een ov-kaart :roll: . Je hebt inderdaad gelijk dat het niet de beste tijd is, zeker in de automotive branche... In ieder geval fijn dat je rond wilt kijken!

vanderzanden
Geregistreerd lid

Bericht door vanderzanden » di 26 mei, 2009 10:41

Betrek in je zoektocht ook de grotere autodemontagebedrijven, met de sloopregeling zit daar toch werk aan te komen.
Waar doe je deze opleiding, Eindhoven :?:

NK900se
Geregistreerd lid

Bericht door NK900se » wo 27 mei, 2009 0:16

Dank voor de tip. Ik doe de opleiding inderdaad in Eindhoven.

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » do 28 mei, 2009 9:30

Je zou eens kunnen proberen bij Autobedrijf Boy Heijnen in Herten/Roermond. Het een zeer moderne bedrijfsruimte op een klein industrieterrein, aan de zuidzijde van Roermond, er is ook openbaar vervoer.
Hij is een actieve en goed ingevoerde Saabdealer, altijd een van de Nederlandse topverkopers geweest. De baas/eigenaar Boy doet zelf de verkoop, het is een echt familiebedrijf.
Web site www.saabboyheijnen.nl en tel. 0475-327645
Een ander Saab alternatief is het bedrijf Noorderpoort in Venlo, dat is een Honda Dealer die ook Saab verkoopt. Dat bedrijf is gevestigd valt bij de A67 in het noorden van Venlo.
Daarnaast zou je een op de autoboulevard in Helmond kunnen kijken, daar ziet Driessen, ook een Saabgarage.
Succes

Plaats reactie