Wie is de fabrikant van roetfilters
-
Robbert
- Donateur (6x)

Wie is de fabrikant van roetfilters
Sinds kort moeten nieuwe diesels voorzien zijn van roetfilters. Het produceren van deze roetfilders lijkt mij een zeer lucratieve markt.
Nou vroeg ik mij af welke fabrikante(en) maakt/maken deze filters voor de auto industrie. Heeft iemand enig idee.
Nou vroeg ik mij af welke fabrikante(en) maakt/maken deze filters voor de auto industrie. Heeft iemand enig idee.
-
Injectie
- Moderator
-
brammelo
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Het valt me van zowel SAAB als Volvo tegen dat ze daar niet eerder op geanticipeert hebben, als het milieu je zo ter harte gaat als beide zeggen.Injectie schreef:Wereldwijd zijn er maar 2 fabrikanten. 1 IN Japan. En 1 in Frankrijk. Dit is de reden dat het bij Saab weer een optie is geworden. De levertijden van roetfilters zijn te lang.
Er zijn door de jaren heen voldoende studies geweest dat een roetfilter een zinnige bijdrage levert aan het milieu.
Peugeot was de eerste en ook grootste afnemer van die Europese roetfilterfabriek en die krijgt nu simpelweg voorrang boven de rest.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Klopt het dat dit HJS een Duits bedrijf is?verde900 schreef:o.a. www.hjs.com
Hoe moet ik dit zien in relatie tot de mail van INJECTIE die schrijft dat er een Japanse en een Franse producent (welke?) zijn?
-
verde900
- Donateur

Volgens mij is dit bedrijf (tot op het heden) de enige waar je een webadres van hebt.Robberts schreef:Klopt het dat dit HJS een Duits bedrijf is?verde900 schreef:o.a. www.hjs.com
Hoe moet ik dit zien in relatie tot de mail van INJECTIE die schrijft dat er een Japanse en een Franse producent (welke?) zijn?
Anders gezegt, van deze heb je concreet een naam en adres, hoe je het dan zien wilt..... dat is aan jou.
Vanwaar je vraag trouwens? alles waar een behoorlijke vraag naar is en waar weinig aanbod van is zal toch (zeker voor de korte termijn) lucratief blijken.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ik had er van de week een gesprek over op mijn werk en toen kwam de vraag op wie roetfilters produceert. Vandaar.verde900 schreef:Volgens mij is dit bedrijf (tot op het heden) de enige waar je een webadres van hebt.Robberts schreef:Klopt het dat dit HJS een Duits bedrijf is?verde900 schreef:o.a. www.hjs.com
Anders gezegt, van deze heb je concreet een naam en adres, hoe je het dan zien wilt..... dat is aan jou.
Vanwaar je vraag trouwens? alles waar een behoorlijke vraag naar is en waar weinig aanbod van is zal toch (zeker voor de korte termijn) lucratief blijken.
-
verde900
- Donateur

Geen productieplannen dus?Robberts schreef:Ik had er van de week een gesprek over op mijn werk en toen kwam de vraag op wie roetfilters produceert. Vandaar.verde900 schreef:Volgens mij is dit bedrijf (tot op het heden) de enige waar je een webadres van hebt.Robberts schreef: Klopt het dat dit HJS een Duits bedrijf is?
-
Robbert
- Donateur (6x)

Nee hoor zeker niet. Eerder zou ik aandelen willen kopen van de producent (als dat mogelijk is).verde900 schreef:Geen productieplannen dus?Robberts schreef:Ik had er van de week een gesprek over op mijn werk en toen kwam de vraag op wie roetfilters produceert. Vandaar.verde900 schreef: Volgens mij is dit bedrijf (tot op het heden) de enige waar je een webadres van hebt.