De polulairste topics op andere forums:

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 03 aug, 2005 19:23

Daihatsu move forum: ik heb nu een grote taartschep als achterspoiler maar de vrouwtjes op de boulevard willen nog steeds niet terugzwaaien, wat kan ik er nog meer opplakken?

Hummer forum: wie weet een parkeerplaats waar ik wel kan parkeren? iedere week 2 half platte auto's naast je gaat ook vervelen!

Ferrari spider forum : nou heb ik eindelijk die ferrari gekocht maar ziet iedereen die kale plek op mijn hoofd , wat doe ik hier aan, die pet waait ook steeds weg?

Hummer forum California: oh ja joh, komt Arnold Swarzenegger dit jaar ook op de meeting met zijn 12 hummers.

Golf GTI Forum: Ik heb voor 30000euro audioapparatuur ingebouwd, maar nu hoor ik mijn carkit niet meer, iemand een oplossing????

Auto forum in de Oostbloklanden: Goed spul die gestolen Europese Wagens, heeft trouwens iemand een adresje om er velgen bij te bestellen???

BMW M3 Forum: Ik heb nu 36 inch velgen gemonteerd, maar heb het idee dat de wielen nu aanslijten. Iemand een idee?? Of toch de oude velgen er weer onder??

Opel Kaddet GSI club: Ik heb van mensen vernomen dat ze het gebonk van mijn audio op 500meter afstand kunnen horen, hoe kan ik dit verhogen naar 750meter.

Honda Civic forum: Moeders is boos dat ik de strijkplank op mijn achterklep heb gemonteerd, wat kost een echte spoiler????

Opel Manta forum: Wie weet waar ik mijn Manta kan laten versmallen zodat ik allebei mijn armen uit het raampje kan hangen.

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 03 aug, 2005 22:03

Injectie schreef:....Ferrari spider forum : nou heb ik eindelijk die ferrari gekocht maar ziet iedereen die kale plek op mijn hoofd....
Ook onlangs TopGear gekeken :?: :wink:

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 04 aug, 2005 7:06

nope
Kwam de rst van deze lijst tegen op een ander forum. Simpele copy paste

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » do 04 aug, 2005 9:23

Ik kom daar op omdat ons aller Jeremy recentelijk de F430 spider 'testte' tegen de coupé versie. Hij was helemaal niet te spreken over die spider versie want daarbij ziet iedereen je kalende kruin en kan iedereen horen welke muziek je draait, en dat is niet 'cool'.

Even :offtopic: :
Ik zou overigens niet weten waarom je muziek nodig hebt in zo'n bolide want die komt al van de mooie V8 achter je rug zou ik zeggen... Kortgeleden las ik in een Engels truckmagazine een ingezonden brief van een Ierse chauffeur die jarenlang in zijn Scania R143 V8 van Ierland naar Italië reed en daarbij nooit de radio aanhad omdat hij met het dakluik open luisterde naar de V8 'burble' :O:

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 15 aug, 2005 22:02

Nog ff een kleine update:

moppersmurf op het manta forum: die kutvliegjes elke keer! hoe krijg ik mn elleboog goed schoon?

manta forum: kan iemand een vos voor me schieten?? Ik wil een staart voor aan de spiegel.

Honda forum: Ik heb tijdens de tupperware party van m'n moeder de restanten na afloop gekregen en die ik wil aanpassen om als voorbumper te gebruiken. Iemand leuke ideën?

Honda forum afdeling Del Sol: ik voel het! een nog iets grotere spoiler en ik kan echt van de grond komen!

Audi A4/Volkswagen Passat Forum: Kan iemand mij de voorrangregels nog eens uitleggen?? En waarom knippert die ouwe Opel elke keer als ik invoeg (+/- 1,5 meter voor zijn voorbumper?)?

Peugeot 307 forum: Wanneer krijg ik mijn oproep om met mijn auto terug naar de fabriek te gaan?

Het vertegenwoordigers Forum: Mijn TDi lease-bak heeft Porsche ster-allures, het ligt niet aan mijn gaspedaal, wie weet raad?

Mercedes Forum: Mijn tabbert 2-asser is te zwaar voor mijn 190E, zijn hiervoor hulpveren te krijgen?

VW forum: Andere automobilisten kijken me jaloers aan. Moet ik nu mijn ramen blinderen?

VW-forum: Ik zie aan Opels altijd VW emblemen hangen, waar kun je die krijgen? Ik wil ze ook!

Suzuki forum: De accu van mijn alto is kapot,wie heeft er nog een penlite batterij liggen??????

Edjes
Geregistreerd lid

Bericht door Edjes » ma 15 aug, 2005 22:14

ROFLOL!

In tijden niet meer zo gelachen (jaja, het triest)

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 15 aug, 2005 22:17

Edjes schreef:ROFLOL!

In tijden niet meer zo gelachen (jaja, het triest)
zelf vind ik die van de vertegenwoordigers en passat/a4 wel geinig

Plaats reactie