Test Bentley Continental GT 6.0 W12 - 'Het summum'

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
davidjoost
Geregistreerd lid

Test Bentley Continental GT 6.0 W12 - 'Het summum'

Bericht door davidjoost » vr 03 apr, 2009 16:46

Het summum

Enige tijd geleden testten wij de Continental R Mulliner. U hoorde mij toen in het filmpje zeggen dat dit nog een echte Britse auto was, in tegenstelling tot de latere Bentleys van het type profvoetballer en met Duitse genen. Toen de kans zich voordeed, sloeg ik een rit in een dergelijke Bentley natuurlijk niet af. Sterker nog, stiekem was ik toch wel erg nieuwsgierig waarom al die topsporters, wereldberoemde acteurs en kapitaalkrachtige captains of industry zich er zo graag in verplaatsen. De Continental GT heeft Germaans bloed door zijn aderen stromen, maar ligt zijn hart nog wel in Groot-Brittannië? Door afgunst en jalousie omgeven, verplaatsen wij ons een dagje met wat al gauw ‘het summum’ blijkt te zijn. Alle vooroordelen ten spijt, moet ik mijn mening over de GT toch ernstig gaan herzien. Hoe leg ik dit aan u uit?

Lees hier verder...

Afbeelding

Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet! :wink:

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » vr 03 apr, 2009 17:08

Mooie wagen, maar te duur op een Nederlands kenteken. Dat Wouter maar ziet waar hij zijn geld vandaan haalt, ik laat mij niet leegzuigen door die teek.
Als er dat toch een dure auro moet komen dan maar de Brabus Black Rocket, ook 12 cylinder maar dan helemaal van Duitse makelij en eigenlijk véél exclusiever dan een Bentley die je veel te veel ziet en vooral in handen van allerlei vreemde figuren.

GUUSarrow
Geregistreerd lid

Bericht door GUUSarrow » vr 03 apr, 2009 17:36

Is de huidige Continental GT nog exact hetzelfde als deze waar jullie in gereden hebben? (+/- 5 jaar oud)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 03 apr, 2009 17:38

Geen filmpje? :wink:

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » vr 03 apr, 2009 18:10

en nu te zien op de AutoRAI!

mooi verslag van een mooie auto trouwens

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » za 04 apr, 2009 8:39

Leuk stuk.
Geraffineerde hint naar "...werd mede mogelijk gemaakt door..." 8)

Plaats reactie