Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Bericht
door Gele aero » ma 11 aug, 2008 13:11
@verde: Wat late reactie nog over de V70. Maar inderdaad ervaringsdeskundige. Ik stond perplex over hoe weinig ruimte een dergelijk groot ogende auto achterin biedt voor volwassenen. Gelukkig zat ik voorin!
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » ma 11 aug, 2008 13:42
Gele aero schreef:@verde: Wat late reactie nog over de V70. Maar inderdaad ervaringsdeskundige. Ik stond perplex over hoe weinig ruimte een dergelijk groot ogende auto achterin biedt voor volwassenen. Gelukkig zat ik voorin!
hoe lang ben je?
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » ma 11 aug, 2008 14:30
Gele aero schreef:@verde: Wat late reactie nog over de V70. Maar inderdaad ervaringsdeskundige. Ik stond perplex over hoe weinig ruimte een dergelijk groot ogende auto achterin biedt voor volwassenen. Gelukkig zat ik voorin!
Ik stond perplex dat de S40/V50 zo enorm krap is vanbinnen.
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » ma 11 aug, 2008 15:09
Henk-Jan schreef:Gele aero schreef:@verde: Wat late reactie nog over de V70. Maar inderdaad ervaringsdeskundige. Ik stond perplex over hoe weinig ruimte een dergelijk groot ogende auto achterin biedt voor volwassenen. Gelukkig zat ik voorin!
Ik stond perplex dat de S40/V50 zo enorm krap is vanbinnen.
achterin wordt de ruimte doorgaans ook niet voor volwassenen gemaakt, met wat minder bagageruimte zou dat uiteraard wel mogelijk zijn
-
Juice
- Geregistreerd lid
Bericht
door Juice » ma 11 aug, 2008 16:14
Dank voor alle reacties.
Ik vrees (of ben blij) dat het resultaat zal zijn dat er geen 7 zitter is waarmee ik dezelfde glimlach op mijn gezicht zal hebben bij het rijden. Ik informeer dus maar eens naar dat derde bankje...
-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » ma 11 aug, 2008 18:14
Juice schreef:Dank voor alle reacties.
Ik vrees (of ben blij) dat het resultaat zal zijn dat er geen 7 zitter is waarmee ik dezelfde glimlach op mijn gezicht zal hebben bij het rijden. Ik informeer dus maar eens naar dat derde bankje...
Lijkt me een verstandige beslissing, gek genoeg door het hart ingegeven.