Saab meets Jaguar X-F (OH dear, it is a Diesel)
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
De XF is ook onder handen genomen door tuner Arden, zie ook http://www.topgearmagazine.nl/nieuws/ar ... den-aj-21/
Wat er aan de buitenzijde gedaan is, vind ik mooi. Heel subtiel.
Zoals bijna altijd ben ik het met de heren van Topgearmagazine eens. Zo ook nu, waar het om de wielen gaat. Deze exemplaren horen thuis onder een gangsterrappers auto. Maatje te groot dus. En van mij had het met minder spaken gemogen.
Wat er aan de buitenzijde gedaan is, vind ik mooi. Heel subtiel.
Zoals bijna altijd ben ik het met de heren van Topgearmagazine eens. Zo ook nu, waar het om de wielen gaat. Deze exemplaren horen thuis onder een gangsterrappers auto. Maatje te groot dus. En van mij had het met minder spaken gemogen.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Best nog netjes gedaan ja! Al doet de grill me wel erg denken aan de Chrysler 300C, die je optioneel ook met een "Bentley" gaasgrill kunt krijgen. De wielen en de uitlaten maken 'm wel weer erg dik, lijkt nu meer een AMG Mercedes dan een Engelse sportsaloon.
Ik ben erg benieuwd naar de XF-R, volgens mij wordt dat pas echt een plaatje van een auto!
Ik ben erg benieuwd naar de XF-R, volgens mij wordt dat pas echt een plaatje van een auto!