HoErA!
Ik heb eindelijk eens iets gewonnen met een SMS spel! ...
..
...
....
Win ik 2 vrijkaarten voor het komende trance dance event op 12/Feb in Utrecht! Maar dit is not my cup of thea!
Dus, wie hier wel oren naar heeft mag ze gratis hebben, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Voor details: http://www.trance-energy.nl/
/rw
Gratis: 2 vrijkaarten voor het Trance Dance event 12/Feb
-
Injectie
- Moderator
Re: Gratis: 2 vrijkaarten voor het Trance Dance event 12/Feb
Je hebt een PBtje
-
robertw
party animal (injectie) heeft ze gewonnen!
veel plezier!
/rw
veel plezier!
/rw
-
Wouter
- Donateur (2x)

Sh#t!! Lees ik nu pas...
Deze jongen is ook niet vies van een feestje opgeluisterd met enige tunes van de betere dj's.
Maar goed, ik heb afgelopen weekend m'n portie wel gehad..
Deze jongen is ook niet vies van een feestje opgeluisterd met enige tunes van de betere dj's.
Maar goed, ik heb afgelopen weekend m'n portie wel gehad..
-
robertw
he wouter,
de postbode was erg laat met het bezorgen van de post en dus heeft desmond de kaarten te laat in huis. ik heb ze nu nog, dus af te halen in Leiden!
groeten!
andere liefhebbers, meld je even per PB mocht wouter te laat reageren. het event start om 22:00 in Utrecht, de kaarten zijn in Leiden af te halen!
/rw
de postbode was erg laat met het bezorgen van de post en dus heeft desmond de kaarten te laat in huis. ik heb ze nu nog, dus af te halen in Leiden!
groeten!
andere liefhebbers, meld je even per PB mocht wouter te laat reageren. het event start om 22:00 in Utrecht, de kaarten zijn in Leiden af te halen!
/rw
-
Wouter
- Donateur (2x)

Aaargh!! Dit lees ik nu pas! Ik check bijna elke dag het saabforum. Sla ik even twee dagen over, gebeurt me dit. Boehoe.. *snik*
Robert, in ieder geval heel erg bedankt voor het aanbod. Ik hoop dat je iemand anders nog last-minute blij hebt kunnen maken met de kaarten.
Wouter.
-
Oosthoek
- Donateur

Ik was graag gegaan, maar kwam gisteravond pas terug van wintersport (helaas niet met de saab.) Zag wel een hoop vermoeide personen om 5 uur de jaarbeurs uitkruipen toen ik langs fietste.