Volvo 360 geimporteerd

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 22 nov, 2007 10:11

bladveren rules!! :lol:

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » do 22 nov, 2007 10:29

Mijn LZ-87-RR (helaas overleden, want niet meer in het RDW-register) was mijn meest probleemloze auto. Buiten normaal onderhoud nooit iets mee gehad en het rijgevoel was toch best speciaal. Zoals weide55 schrijft, is het leuk om de gehele voorplecht te kunnen zien en ondanks dat het een 'sport'-uitvoering was met een zeer antieke achterasconstructie, zweefde je over de weg. De transaxle aandrijving (tegenwoordig zie je dat voornamelijk nog bij extreem dure sportwagens....) had ook een ideale gewichtsverdeling tot gevolg!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 22 nov, 2007 10:33

wat ik al zei, een zwaar onderschatte en onbeminde auto - vooral door een opgelegd imago.

Niels van Duijvenboden
Geregistreerd lid

Bericht door Niels van Duijvenboden » do 22 nov, 2007 20:51

Is en blijft wel een über jaren 80 auto...:) haha! Wees er zuinig op! zoveel kom je ze nie meer tegen!

Gr. Niels

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » do 22 nov, 2007 20:57

Leuk hoor! Belastingvrij, gas d'r in en lachend goedkoop kilometers maken!

Oscar900T
Geregistreerd lid

Bericht door Oscar900T » do 22 nov, 2007 21:10

veel zijn er niet meer van over nee van die 360's ... ;) dit is een v/d eersten en ik weet uit eigen ervaring dat hij heel erg lekker rijdt 8)

JeeWee
Geregistreerd lid

Bericht door JeeWee » di 27 nov, 2007 23:20

een superleuke wagen waar je veel lol van kunt hebben. 't ziet er niet snel uit maar wil wel uit de voeten! verder een perfecte winterauto, met achterwielaandrijving. Alhoewel deze te mooi is om in de pekel te gebruiken!

thomkins
Geregistreerd lid

Bericht door thomkins » do 06 dec, 2007 17:26

het forum van de volvo 300 club is bijna net zo leuk als dit forum, lid worden van die club ,www.volvo 3oo club.nl

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » do 06 dec, 2007 20:02

Er is van de 360GLT een erg fraai model in 1:43 gemaakt, zelfs in Politie-uitvoering (doet me gelijk aan Flodder denken..) 8)

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie