Een zaterdag op de PC Hooft...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Een zaterdag op de PC Hooft...

Bericht door gj900 » zo 25 nov, 2007 22:26

Je kijkt toch je ogen uit in dat straatje :wink:

http://msn.autoblog.nl/archive/2007/11/ ... -amsterdam

72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: Een zaterdag op de PC Hooft...

Bericht door 72sonett-III » zo 25 nov, 2007 22:38

gj9000 schreef:Je kijkt toch je ogen uit in dat straatje...
Ja, lijkt me inderdaad een 9000;
Afbeelding

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 25 nov, 2007 22:39

:lol:

Ik vind het toch leuk dat mijn boodschappenauto met kenteken en al gespot is. 8)

:roll:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 25 nov, 2007 22:43

ach ja, dat heb je met al die RDW hobbyisten tegenwoordig.
dan kunnen ze tenminste 'echt' bewijzen op internet fora dat ze die wagen gezien hebben... :roll:

en vervolgens vragen ze zich af waarom de RDW de database dicht gooit in het weekend.... :lol:

niettemin, gave wagen.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 25 nov, 2007 22:48

Frappant is, dat alle "supercars" met kenteken in beeld gebracht zijn, maar bij de 'kajenne', durfde hij het toch niet.... :wink:

9000H
Geregistreerd lid

Bericht door 9000H » ma 26 nov, 2007 10:47

is dit geen 9-3 ss?

Afbeelding

staggie
Geregistreerd lid

Bericht door staggie » ma 26 nov, 2007 10:52

Vorige week zondag waren we een middagje in Knokke(België) en zoals gewoonlijk hebben we daar ook weer de nodige kapitale auto's gezien. oa De nieuwe Audi A5, vele Porsches, Lexus, Mercedes oa S-klasse en ook meerdere Ferrari's. Foto's hiervan heb ik niet, want onze camera lag thuis, omdat ie defect is. Nu ben ik ook niet zo'n freak dat ik altijd met mijn camera op auto's loer. Afgelopen zomer in Oostenrijk waren we in Ischgl en daar arriveerden toen we op een terras vlakbij ons pension zaten ±60 Ferrari's. De eigenaren van deze auto's logeerden in 2 van de duurste hotels van het dorp. Ze waren bezig met een meerdaagse rondreis georganiseerd door de Zwitserse club/of importeur geloof ik. Het was leuk om eens mee te maken, vooral ook omdat je de motoren eens hoorde draaien ipv dat je de auto's op een beurs stil ziet staan. Toen ik bij een F50 stond te kijken vroeg de eigenaar of ik even wilde helpen zijn kofferklep(voorkant) open te zetten, waarna hij de op maat gemaakte tasjes tevoorschijn haalde. achteraf gezien had ik misschien wat brutaler moeten zijn en vragen of ik een stukje mee mocht rijden. De volgende dag had dat misschien makkelijk gekund, want velen reden heen en terug naar het plaatselijke tankstation, maar wij wilden ook weer verder en ik was al tevreden met deze onverwachte verschijning.

Plaats reactie