TE KOOP MGB GT (10/74) met mooie lederen bekleding

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

TE KOOP MGB GT (10/74) met mooie lederen bekleding

Bericht door Robbert » zo 04 nov, 2007 16:58

TE KOOP

MGB GT (10/74) met mooie lederen bekleding, 4-bak met overdrive en Minilite velgen

Rubberbumper uitvoering, kleur zwart. Heritage certificaat aanwezig. Oorspronkelijk een Amerikaanse uitvoering. In 1992 tijdens algehele restauratie (foto’s en documentatie aanwezig) omgebouwd naar Europese uitvoering met nieuwe 18V motor met dubbele SU HS4 carbs (nu 34.000 km). In zeer goede staat van onderhoud, altijd keurig op tijd beurten gehad. Ik heb een heel dossier (ter inzage) bijgehouden wat er aan de auto is gebeurd sinds ik deze in 2000 heb gekocht . Van de periode 1992-2000 heb ik wat sporadische info en rekeningen.

Taxatiewaarde (juli 2006) EUR 11.500. Taxatierapport ter inzage. APK tot oktober 2008.

Motolita stuur, Spax achterschokbrekers, elektronische ontsteking etc.
Rekeningen over de laatste tien jaar (veel vervangen onder andere accu, achterste demper, dynamo en hulpcilinder van de koppeling) aanwezig plus dagboek sinds 2000.

Het interieur (leder) is in goede staat. De auto heeft een Philips radio cassettespeler uit de jaren zeventig. Ook heeft de auto getinte ruiten. De versnellingsbak is van het 4 versnellingen plus overdrivetype. Deze versnellingsbak is probleemloos.

Sinds 2000 in mijn bezit. Auto staat altijd in de garage.Reden van verkoop: aanschaf van een andere klassieker.

Vraagprijs: EUR 8.999.

Het chassisnummer van de auto is GHD5UE361262G. Omdat de auto een nieuwe motor heeft weet ik het oorspronkelijke nummer niet meer. Dit staat ook niet op het Heritage certificaat. Volgens dit certificaat is de auto gebouwd tussen 18 en 25 oktober 1974. De auto is daarmee een van de eerste van het rubber bumpertype (model 1974 1/2).

De auto is in een dermate goede staat dat elke keuring en/of schouwing uiteraard is toegestaan.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 04 nov, 2007 17:08

Leuke auto! 8)

Kan je een foto plaatsen?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 04 nov, 2007 17:40

jonatas 900s schreef:Leuke auto! 8)

Kan je een foto plaatsen?
Ga het proberen.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 04 nov, 2007 17:45

Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto van mijn eigen computer in een bericht zoals deze kan plaatsen?

WMB
Geregistreerd lid

Bericht door WMB » zo 04 nov, 2007 17:49

Dat kan niet... je moet de foto eerst ergens op internet dumpen. Zie viewtopic.php?t=3955

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 04 nov, 2007 17:50

WMB schreef:Dat kan niet... je moet de foto eerst ergens op internet dumpen. Zie viewtopic.php?t=3955
OK weer wat geleerd. Ik zal de foto plaatsen in mijn foto album.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 04 nov, 2007 17:50

Gaat u naar foto-emmer of imageschack upload daar uw foto, en plaats de IMG-link (foto-emmer) of de 'Hotlink for forums (1)' in dit topic.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 04 nov, 2007 17:58

Henk-Jan schreef:Gaat u naar foto-emmer of imageschack upload daar uw foto, en plaats de IMG-link (foto-emmer) of de 'Hotlink for forums (1)' in dit topic.
Bedankt. Ik heb de foto in mijn foto album gezet.Afbeelding

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 04 nov, 2007 18:07

RobbertS schreef:
Henk-Jan schreef:Gaat u naar foto-emmer of imageschack upload daar uw foto, en plaats de IMG-link (foto-emmer) of de 'Hotlink for forums (1)' in dit topic.
Bedankt. Ik heb de foto in mijn foto album gezet.Afbeelding
Door de locatie van de foto tussen img te zetten en die in deze mail te zetten dacht ik dat de fotot te zien zou zijn. Niet dus. Wat doe ik fout?

O ja de foto in mijn album heet mgfoto75.thumb.jpg

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 04 nov, 2007 18:13

Afbeelding

Rechtermuisknop op de afbeelding, "o" indrukken, plakken, en er omheen zetten. :wink:

Prachtige wagen overigens, succes met de verkoop!

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 04 nov, 2007 18:15

Henk-Jan schreef:Afbeelding

Rechtermuisknop op de afbeelding, "o" indrukken, plakken, en er omheen zetten. :wink:

Prachtige wagen overigens, succes met de verkoop!
Dank je voor de hulp.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 04 nov, 2007 18:17

Ja, mooie auto.
Succes met de verkoop, zal vast wel lukken.. :wink:

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » zo 04 nov, 2007 18:27

wat komt er eigenlijk voor in de plaats??

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 04 nov, 2007 21:33

dasdaas schreef:wat komt er eigenlijk voor in de plaats??
Afspraak met mijn vrouw: eerste deze weg en dan pas een andere: een Saab.
JA!

Plaats reactie