Dat is een mooi gevulde oprit dan!sjoerdk schreef:Waarschijnlijk wel gebruiken, leuke auto voor m'n moeder9-5 aero-estate schreef:Waarvoor zouden jullie de 9000 erbij houden, alleen voor erbij, of gebruiken jullie hem dan ook nog daadwerkelijk?
Wat vinden we van Mercedes?
-
V6Aero
- Donateur (4x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Inderdaad!9-5 aero-estate schreef:Dat is een mooi gevulde oprit dan!sjoerdk schreef:Waarschijnlijk wel gebruiken, leuke auto voor m'n moeder9-5 aero-estate schreef:Waarvoor zouden jullie de 9000 erbij houden, alleen voor erbij, of gebruiken jullie hem dan ook nog daadwerkelijk?
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Bovendien is een 9000 wat prijziger om te rijden dan een Classic...sjoerdk schreef:Kan, maar dat wil ik toch liever niet. Ik begin toch liever met een Classic, beetje sleutelervaringen opdoen, de 9000 Aero komt later welHenk-Jan schreef:Wacht anders nog een half jaar langer met de aanschaf van de 9-5. En als jullie dán de 9-5 kopen dan neem jij lekker de 9000 over.
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Dat zullen ze waarderen!sjoerdk schreef:Inderdaad!9-5 aero-estate schreef:Dat is een mooi gevulde oprit dan!sjoerdk schreef: Waarschijnlijk wel gebruiken, leuke auto voor m'n moederOver een aantal jaar hebben we hier een gracht voor de deur en een ondergrondse parkeergarage, kunnen de Saabjes lekker warm en droog slapen
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dat ook, er valt in technisch opzicht toch minder makkelijk aan te sleutelen dan aan een Classic, zit veel electronica in.9-5 aero-estate schreef:Bovendien is een 9000 wat prijziger om te rijden dan een Classic...sjoerdk schreef:Kan, maar dat wil ik toch liever niet. Ik begin toch liever met een Classic, beetje sleutelervaringen opdoen, de 9000 Aero komt later welHenk-Jan schreef:Wacht anders nog een half jaar langer met de aanschaf van de 9-5. En als jullie dán de 9-5 kopen dan neem jij lekker de 9000 over.
Bovendien kan ik zo'n auto op m'n 18e niet verzekeren, teveel vermogen!
Nee, een Classic lijkt me hardstikke leuk, de Aero koop ik wel als ik +- 25 ben of zo, geen puntenrijbewijs meer, meer ervaring, ook wat betreft de techniek en het sleutelen
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dat denk ik ook wel!9-5 aero-estate schreef:Dat zullen ze waarderen!sjoerdk schreef:Inderdaad!9-5 aero-estate schreef: Dat is een mooi gevulde oprit dan!Over een aantal jaar hebben we hier een gracht voor de deur en een ondergrondse parkeergarage, kunnen de Saabjes lekker warm en droog slapen
-
nacra 93
- Donateur

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid