Wat vinden we van Mercedes?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » vr 05 okt, 2007 21:24

sjoerdk schreef:
9-5 aero-estate schreef:Waarvoor zouden jullie de 9000 erbij houden, alleen voor erbij, of gebruiken jullie hem dan ook nog daadwerkelijk?
Waarschijnlijk wel gebruiken, leuke auto voor m'n moeder :lol:
Dat is een mooi gevulde oprit dan!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 05 okt, 2007 21:25

9-5 aero-estate schreef:
sjoerdk schreef:
9-5 aero-estate schreef:Waarvoor zouden jullie de 9000 erbij houden, alleen voor erbij, of gebruiken jullie hem dan ook nog daadwerkelijk?
Waarschijnlijk wel gebruiken, leuke auto voor m'n moeder :lol:
Inderdaad! :) Over een aantal jaar hebben we hier een gracht voor de deur en een ondergrondse parkeergarage, kunnen de Saabjes lekker warm en droog slapen :)

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » vr 05 okt, 2007 21:25

sjoerdk schreef:
Henk-Jan schreef:Wacht anders nog een half jaar langer met de aanschaf van de 9-5. En als jullie dán de 9-5 kopen dan neem jij lekker de 9000 over. :wink:
Kan, maar dat wil ik toch liever niet. Ik begin toch liever met een Classic, beetje sleutelervaringen opdoen, de 9000 Aero komt later wel :wink:
Bovendien is een 9000 wat prijziger om te rijden dan een Classic...

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » vr 05 okt, 2007 21:25

sjoerdk schreef:
9-5 aero-estate schreef:
sjoerdk schreef: Waarschijnlijk wel gebruiken, leuke auto voor m'n moeder :lol:
Inderdaad! :) Over een aantal jaar hebben we hier een gracht voor de deur en een ondergrondse parkeergarage, kunnen de Saabjes lekker warm en droog slapen :)
Dat zullen ze waarderen!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 05 okt, 2007 21:26

9-5 aero-estate schreef:
sjoerdk schreef:
Henk-Jan schreef:Wacht anders nog een half jaar langer met de aanschaf van de 9-5. En als jullie dán de 9-5 kopen dan neem jij lekker de 9000 over. :wink:
Kan, maar dat wil ik toch liever niet. Ik begin toch liever met een Classic, beetje sleutelervaringen opdoen, de 9000 Aero komt later wel :wink:
Bovendien is een 9000 wat prijziger om te rijden dan een Classic...
Dat ook, er valt in technisch opzicht toch minder makkelijk aan te sleutelen dan aan een Classic, zit veel electronica in.
Bovendien kan ik zo'n auto op m'n 18e niet verzekeren, teveel vermogen!

Nee, een Classic lijkt me hardstikke leuk, de Aero koop ik wel als ik +- 25 ben of zo, geen puntenrijbewijs meer, meer ervaring, ook wat betreft de techniek en het sleutelen :)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 05 okt, 2007 21:27

9-5 aero-estate schreef:
sjoerdk schreef:
9-5 aero-estate schreef: Dat is een mooi gevulde oprit dan!
Dat zullen ze waarderen!
Dat denk ik ook wel! :) Al heeft de 9000 nu ook niet echt te klagen, lekkere dikke hoes erover heen, iedere week een wasbeurtje.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 27 okt, 2007 10:56

Ik ga wel weer ontopic

En ik ben om de SLR McLaren is de mooiste
Hij stond gisteren bij ons voor de zaak geparkeerd en wow wat een auto
en wat een lekker geluid :headphones:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 27 okt, 2007 11:33

Ha, ik heb dat ding pas in de showroom op de champs in Parijs zien staan. Lijkt me best een onpraktische auto... Zijn er die in NL op kenteken gezet?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 27 okt, 2007 12:11

nelfrikandel schreef:Ha, ik heb dat ding pas in de showroom op de champs in Parijs zien staan. Lijkt me best een onpraktische auto... Zijn er die in NL op kenteken gezet?
deze had een nederlands kenteken

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 27 okt, 2007 18:47

nelfrikandel schreef:Ha, ik heb dat ding pas in de showroom op de champs in Parijs zien staan. Lijkt me best een onpraktische auto... Zijn er die in NL op kenteken gezet?
Ja, genoeg. De SLR is inderdaad een prachtauto, maakt één van de mooiste geluiden die een auto maar kan voortbrengen :)

Plaats reactie