Nieuwe Citroën C5

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » vr 19 okt, 2007 21:01

Als het dan toch off-topic gaat, dan is volgende karakter auto niet te overzien.
De zwaar ondergewaardeerde Rover 75!

Afbeelding

Stijlvol en goed. 8)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 19 okt, 2007 21:05

Door toedoen van BMW. :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 19 okt, 2007 21:09

jonatas 900s schreef:Als het dan toch off-topic gaat, dan is volgende karakter auto niet te overzien.
De zwaar ondergewaardeerde Rover 75!

Afbeelding

Stijlvol en goed. 8)
met een 6 cilinder erin een zeer karakteristieke auto qua geluid en voor weinig geld te koop..

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 19 okt, 2007 21:18

In 2000 eentje besteld hier thuis.

Prachtige wagen, reed voortreffelijk, als tie reed.
Electronica was het probleem niet zozeer, meer de techniek van BMW>

Na 300km nieuwe motor erin, en in zijn tijd bij ons 3 complete koppelingssets (zwak punt van de auto) waarvan ik hoogstpersoonlijk een complete drukgroep er tussenuit heb gereden...

Ja man, doe mij er nog zo eentje.

Maar nogmaals, verder voortreffelijke auto, heerlijk luxe, goeie stoelen, echte cruiser.

Black 9000
Geregistreerd lid

Bericht door Black 9000 » vr 19 okt, 2007 21:24

RolVer schreef: maar het eigenwijze en vooruitstrevende wat de Snoek had zal wel nooit meer terug komen.
Zo is dat, die Snoek doe ik ook nooit meer weg :O:

Vind wel dat Citroen weer op het goede pad is, de C6 is fantastisch en ook met deze C5 komt het helemaal goed.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » vr 19 okt, 2007 21:28

Mijn menig wordt niet gevraagd en doet er niet toe maar ik vind het dus typisch niks.houd niet zo van die franse slag :wink:

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » vr 19 okt, 2007 21:55

Als ik nieuwe auto's zou rijden zou ik nu toch echt serieus overwegen om citroën te gaan rijden. Na de C6 nu wéér een echt mooie, onderscheidende auto 8)
De 9-5 is niet goed uit de facelift gekomen en de 9-3 lijkt van achteren nog steeds te veel op een vectra (sport sedan) :oops: of een focus (wagon). :(

Nee dan de C6 en de C5 :D
Veel mooier dan de Peugeots waarop ze zijn gebaseerd.
Dikke kans dat ze net zulke lekkere stoelen hebben als Peugeot, en is er eindelijk een auto die het zitcomfort en de klasse van de 9000 evenaart :D :D :D

Groet, Olaf
( wiens volgende 'nieuwe'auto hoogstwaarschijnlijk een saab 96 is :wink: )(

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » vr 19 okt, 2007 22:03

Net nog eens goed foto's bekeken van de nieuwe C5.....

Maar wat is dat ding mooi zeg...... :love:

plafundum
Geregistreerd lid

Bericht door plafundum » za 20 okt, 2007 0:00

De Flok schreef:En ik hoef ook niet zo'n praktische auto ...
Quote van de dag wat mij betreft. Ik wil gewoon een gave bak. PK's zijn niet super belangrijk, smoel wel.

Goeie lijst van Henk Jan inderdaad. Zo'n Thesis is van binnen OK maar kan van buiten niet tippen aan Thema of Kappa vind ik. (Heb nog een lease-Delta uit 2000 gehad met alcantara, lekker man. Was sneller op LPG dan op Benzine)

Taaf: na 300 km een nieuwe motor in die Rover 75? Die had je snel gesloopt!

En ja, Citroen is model-technisch op de goede weg. Eindelijk! Zo'n historie! C6 en C5 zijn beide mooi. Ik verwacht dezelfde kwaliteit met wat meer electro problemen dan bij de Duitsers, voor wat minder geld.

Ze moeten alleen dat éénspakige stuur weer terughalen.

He, lekker, vrijdagavond eens vroeg thuis, (23.30 uur ipv 04.30 uur) lekker met een Chivas Regal over auto's lullen.

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » za 20 okt, 2007 0:25

plafundum schreef:
De Flok schreef:En ik hoef ook niet zo'n praktische auto ...
Quote van de dag wat mij betreft. Ik wil gewoon een gave bak. PK's zijn niet super belangrijk, smoel wel.

En ja, Citroen is model-technisch op de goede weg. Eindelijk! Zo'n historie! C6 en C5 zijn beide mooi. Ik verwacht dezelfde kwaliteit met wat meer electro problemen dan bij de Duitsers, voor wat minder geld.
Helemaal mee eens. Vooral de grille van de nieuwe Citroen's vind ik erg geslaagd. Veel beter dan die Hannibal Lecter-bek van Peugeot :wink:
plafundum schreef:He, lekker, vrijdagavond eens vroeg thuis, (23.30 uur ipv 04.30 uur) lekker met een Chivas Regal over auto's lullen.
Liever een Springbank :wink:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 20 okt, 2007 9:04

Ze moeten alleen dat éénspakige stuur weer terughalen.
Ik vind dit eigenlijk ook wel typisch.

Plaats reactie