Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » wo 10 okt, 2007 19:38
Voor een oude Pioneer radio zoek ik vijf nieuwe lampjes voor in het frontje. Is niet heel belangrijk ofzo, maar het zou toch leuk zijn als ik met een kwartiertje solderen een verder goede radio kan redden.
Het gaat om lanpjes van 3 mm doorsnee en 5 mm lengte. Waar zou ik zoiets kunnen vinden? Googlen en zoeken op marktplaats heeft niets opgeleverd.
Oh ja.. groene 'condoompjes' erbij zou helemaal fantastisch zijn..

-
Paul99
- Geregistreerd lid
Bericht
door Paul99 » wo 10 okt, 2007 20:02
Ah: mag ik dan ook gelijk een bestelling plaatsen voor een sony CDX 4280?

-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
Bericht
door Geert9000cse1997 » wo 10 okt, 2007 20:04
Als ik jouw was zou ik eens gaan informeren bij "Hofland automaterialen" zitten op 2 plekken in rotterdam o.a. aan de hoofdweg (capelle).
-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » wo 10 okt, 2007 20:07
Paul99 schreef:Ah: mag ik dan ook gelijk een bestelling plaatsen voor een sony CDX 4280?

Hoeveel heb je er nodig? Zeker weten dan je 3x5 mm nodig hebt?
-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » wo 10 okt, 2007 20:10
Geert9000cse1997 schreef:Als ik jouw was zou ik eens gaan informeren bij "Hofland automaterialen" zitten op 2 plekken in rotterdam o.a. aan de hoofdweg (capelle).
Misschien wel een idee, ja. Ik zal ook eens bij mij vaste automat vragen.
Maar ik ben er al wel achter dat het verdomd lastige lampjes zijn, dus ik zat eerder te denken aan van die electronicazaakjes.
-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
Bericht
door Geert9000cse1997 » wo 10 okt, 2007 20:11
De "Handyman" misschien, ook die hebben we in Rotterdam
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » wo 10 okt, 2007 20:18
gewoon zo'n hobby electronica zaak. (edit : ik zie net dat je et zelf al zegt) klinkt misschien wat duf en ouderwets, maar je beste "shot" lijkt me.
ik ken aan deze zijde van het land echter maar eentje uit m'n hoofd, maar elke grotere plaats heeft wel zo'n zaak.
In Den Haag zit er een redelijk grote aan de Grote Marktstraat, paar deuren van de MyCom af.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Bericht
door JanWessel » wo 10 okt, 2007 20:54
@Paul99: is dat dezelfde afmeting als die krengen in de schakelaarverlichting van de 900? Dan heb ik er nog wel een paar voor je...
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Bericht
door Paul99 » di 16 okt, 2007 19:34
waxle schreef:@Paul99: is dat dezelfde afmeting als die krengen in de schakelaarverlichting van de 900? Dan heb ik er nog wel een paar voor je...
Nee. Het formaat is anders.
Ik ik kan wel naar de electronicaboer gaan maar ik weet het wattage en voltage (waarschijnlijk 12V?) niet......
-
brinky
- Donateur

Bericht
door brinky » di 16 okt, 2007 21:20
De explorer in Almelo (tegenover brandweerkazerne) heeft zulk soort dingen ook vaak wel (of kan ze bestellen).
-
Wouter
- Donateur (2x)

Bericht
door Wouter » di 16 okt, 2007 22:05
brinky schreef:De explorer in Almelo (tegenover brandweerkazerne) heeft zulk soort dingen ook vaak wel (of kan ze bestellen).
Jaa.. dat type winkel moet ik hebben! Maar dan in R'dam..
Is er vast wel, maar hoe vind je zoiets..
-
brinky
- Donateur

Bericht
door brinky » di 16 okt, 2007 22:07
Volgens de TV-reclame moet je in de Gouden Gids kijken!