W124 E73T AMG

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 20 mei, 2007 16:19

enter sandman schreef:
( klasse ( merc ) <-> sport. ( BMW )
Wat versta je onder klasse? :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 20 mei, 2007 16:21

enter sandman schreef:
sjoerdk schreef:
roel de graaf schreef:ik heb toch uiteindelijk liever een ster in de voorruit dan 1 in de grille.

gr roel
:green_many: Doe mij maar een auto met de propeller op de motorkap, nog meer plezier ook!
die missen toch tegenwoordig serieus wat klasse hoor imo :?

dan is audi de betere midden weg tussen die 2 :twisted: ( klasse ( merc ) <-> sport. ( BMW )
Qua kwaliteit heeft BMW de laatste tijd behoorlijk hard teruggeslagen met de vernieuwde 1- en 5-Serie, de nieuwe X5 en de andere bestaande modellen. Qua motoren staan ze volgens mij ook nog steeds op eenzaam hoog niveau.

Audi bewandeld inderdaad de gulden middenweg, en in een aantal gevallen zou ik dan ook zeker voor een Audi kiezen.

enter sandman
Geregistreerd lid

Bericht door enter sandman » zo 20 mei, 2007 16:37

H.E.N.K.I.E schreef:
enter sandman schreef:
sereniteit, eenvoud, schoonheid

ale om het pokkesimpel te zeggen als er nen bmw passeert denkt ge meer in de zin van
--> nen snelle agressieve ( qua rijstijl ) gast ( mogelijk johny ) met geld

als er een merc passeert denkt ge meer in de zin van
--> nen rustige trage ( qua rijstijl ) gast ( mogelijk oude bompa ) met geld

( daarmee dat ik sportieve mercedessen zo zalig vind ( elegante bmw's bestaan niet ) )

ale ge kent toch het gevoel ( ik toch :P ) als er zo'n perfect gekuiste en geblonken zwarte E u voorij rijd, zo van waauw, dat is klasse
dat heb ik nog nooit gehad bij een BMW

natuurlijk serieus overdreven maar you get the point :twisted:

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 20 mei, 2007 16:38

ik vind het moeilijk, Audi of BMW, onder de ton zou ik denk ik een Fünfer nemen, maar daarboven vind ik een A8 (of S8 :lol: ) wel erg mooi!

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 20 mei, 2007 16:42

enter sandman schreef:
H.E.N.K.I.E schreef:
enter sandman schreef:
sereniteit, eenvoud, schoonheid

ale om het pokkesimpel te zeggen als er nen bmw passeert denkt ge meer in de zin van
--> nen snelle agressieve ( qua rijstijl ) gast ( mogelijk johny ) met geld

als er een merc passeert denkt ge meer in de zin van
--> nen rustige trage ( qua rijstijl ) gast ( mogelijk oude bompa ) met geld

( daarmee dat ik sportieve mercedessen zo zalig vind ( elegante bmw's bestaan niet ) )

ale ge kent toch het gevoel ( ik toch :P ) als er zo'n perfect gekuiste en geblonken zwarte E u voorij rijd, zo van waauw, dat is klasse
dat heb ik nog nooit gehad bij een BMW

natuurlijk serieus overdreven maar you get the point :twisted:
vind ik niet, maar het is natuurlijk heel persoonlijk, een E is geen lelijke auto, maar dat volk wat erin zit :-P+ , dat is in nieuwe BMW's veel beter!

en in Audi zitten wel heel vaak kleine mannetjes met een minderwaardigheidscomplex, van die types die liever (te) grote velgen op hun A4 zetten dan comfortverhogende zaken als xenon of leer

enter sandman
Geregistreerd lid

Bericht door enter sandman » zo 20 mei, 2007 16:52

wat ik trouwens gemerkt heb in de dagen dat ik naar amsterdam ben gegaan ( kzen nen belg éé :twisted: )

jullie hebben
1 : veel meer saabs :shock: ( bij ons eerder een rariteit als je er een ziet )
2 : veel meer mercedessen , zeker in vergelijking met BMW, bij ons is eerder het marktdeel van mercedes veel meer ingepakt door bmw bmw 3's en bmw 5's aan de lopende band , oude mercedessen zie je nog wel , maar nieuwe C's zie je echt niet zo frequent in belgie ( je ziet ze natuurlijk nog wel genoeg e ) en E's al helemaal niet vind ik ( in vergelijking met toen ik nederland was e )

waarschijnlijk allemaal vrij subjectief , maar we zijn vrij veel op de baan geweest en het viel mij toch wel op :P

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » zo 20 mei, 2007 16:55

enter sandman schreef:wat ik trouwens gemerkt heb in de dagen dat ik naar amsterdam ben gegaan ( kzen nen belg éé :twisted: )

jullie hebben
1 : veel meer saabs :shock: ( bij ons eerder een rariteit als je er een ziet )
2 : veel meer mercedessen , zeker in vergelijking met BMW, bij ons is eerder het marktdeel van mercedes veel meer ingepakt door bmw bmw 3's en bmw 5's aan de lopende band , oude mercedessen zie je nog wel , maar nieuwe C's zie je echt niet zo frequent in belgie ( je ziet ze natuurlijk nog wel genoeg e ) en E's al helemaal niet vind ik ( in vergelijking met toen ik nederland was e )

waarschijnlijk allemaal vrij subjectief , maar we zijn vrij veel op de baan geweest en het viel mij toch wel op :P
1) In het westen misschien ja, hier niet zo heel veel.
2) Taxi's? De verkopen van de E-klasse zit de laatste staat onder die van de A6 en de 5-serie, maar dat is nog maar 2 of 3 jaar zo, dacht ik.

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 20 mei, 2007 17:01

als je door bijvoorbeeld Utrecht rijdt, zou je haast misselijk worden van het aantal E taxi's, vreselijk

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 20 mei, 2007 17:03

Den Haag dan, ze vliegen je werkelijk om de oren!

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 20 mei, 2007 17:08

Niet zo gek hè in Utrecht en Den Haag? 8)
In Utrecht zit: Daimler Chrysler Nederland.
In Den Haag en omgeving zit: Mercedes Benz Den Haag met z'n filialen.
En Mercedes Benz Den Haag is eigendom van wie?? :roll:
Juist, Daimler Crhysler Nederland. :wink:

Plaats reactie