Alles goed met de mensen hier??
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Alles goed met de mensen hier??
Beste Saabforummers,
T'is alweer een tijdje geleden dat ik mijn saabje heb verkocht(sinds oktober) Hoe gaat het met iedereen hier?? Zoals jullie weten rijdt ik nu in een minitje rond(zie gallery). Was ff nieuwsgierig hoe het jullie verging.
Gr,
PP
T'is alweer een tijdje geleden dat ik mijn saabje heb verkocht(sinds oktober) Hoe gaat het met iedereen hier?? Zoals jullie weten rijdt ik nu in een minitje rond(zie gallery). Was ff nieuwsgierig hoe het jullie verging.
Gr,
PP
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
bergra
- Geregistreerd lid
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Ja het minitje is still going strong. Inmiddels andere velgen onder geschroefd. Ziet erg echt VET uit. Tja de saab mis ik soms, maar ook soms helemaal niet. Heerlijk dat rijden zonder dat je hoeft te luisteren naar allemaal geluidejs die je weer niet kan plaatsen. Ben nogal een neuroot wat betreft dat. Natuurlijk mis ik wel het unieke wat de saab heeft, maar vooral mis ik het cabrio rijden en de turbo roffel. Gelukkig kan ik nu genieten van een gierende compressor en een ploffende uitlaat(ow ja en alle parkeerplekjes waar ik WEL in kan).
Ook de acceleratie is echt verbluffend. Het klinkt gek, maar het autorijden zelf geeft zeker net zoveel voldoening en lol als het rijden in de saab.
Wat rallies betreft lijkt me idd leuk om weer eens mee te liften met een ritje. Want zie mezelf niet echt met mn minitje meedoen. Heeft niet heel veel met saab te maken. Kan wel een keer gewoon naar een korte meeting komen, net zoals diegene op langeverlderseslag. Was leuk toen.
Kunnen jullie mijn wagentje ook eens zien.
Gr,
PP
Ook de acceleratie is echt verbluffend. Het klinkt gek, maar het autorijden zelf geeft zeker net zoveel voldoening en lol als het rijden in de saab.
Wat rallies betreft lijkt me idd leuk om weer eens mee te liften met een ritje. Want zie mezelf niet echt met mn minitje meedoen. Heeft niet heel veel met saab te maken. Kan wel een keer gewoon naar een korte meeting komen, net zoals diegene op langeverlderseslag. Was leuk toen.
Kunnen jullie mijn wagentje ook eens zien.
Gr,
PP
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
ppcs
- Geregistreerd lid
-