Je gaat je oude schuur opruimen en dan....

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 04 feb, 2007 16:01

nog nooit eerder een [oud] portugees kenteken gezien ? ;-)

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » zo 04 feb, 2007 16:08

Hum, toevallig ga ik over 3 weken weer 2 weken naar Portugal. Waar staat die schuur?

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » zo 04 feb, 2007 16:10

achter de boerderij! Voorbij Lissabon... stadje Evora aanhouden en dan wordt Arriolos al aangegeven... kan niet missen! :? :wink:

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 04 feb, 2007 16:20

Mijn ouders zitten daar nu in de buurt (jaja pensioenado's :lol: ), ik zal er een :phone: aan wagen om daar iets leuks uit te zoeken.. Zal waarschijnlijk een :nono: worden. :lol:

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 04 feb, 2007 16:31

Ruud schreef:De zilvere rechts is toch ook een Sonnett
Afbeelding
Volgens mij is dat een Opel GT

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » zo 04 feb, 2007 16:43

Wie weet, ik wilde nog een dagje naar Lissabon vanuit de Algarve, dan kom ik er langs. In ieder geval gaat het fototoestel mee. Ik kom wel als freelance journalist namens het Saabforum Nedeland.

Felix
Geregistreerd lid

Bericht door Felix » zo 04 feb, 2007 17:00

Ik zou snel zijn. Die auto-ambulance voor de schuur ziet er niet echt hoopgevend uit. :(

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 04 feb, 2007 17:39

Potver.... Denk je een mooie grote schuur gekocht hebben, moet je eerst die oude vieze zooi eruit halen, dan baal je! ;)

Mijn pa verblijft in Portugal/Spanje met z'n boot en heeft er wel eens over gedacht om toch iets van een werkplaatsje op de wal in te richten... Hier is ie niet geweest... :(

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » zo 04 feb, 2007 17:50

Als je zo eens ruwweg telt denk ik dat er zeker 250 oldtimers staan. Gemiddeld € 5000,00 per auto, staat er voor 1,25 miljoen binnen. Wel heel bizar. Dat heeft die schuur niet opgebracht lijkt me. Helaas is mijn Portugees erg slecht (goedemorgen en bedankt meer niet) misschien is er uit het verhaal meer info te halen.

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 04 feb, 2007 17:56

Mijn portugees is helaas niet heel veel beter (ik kan naast goedemorgen en bedankt ook goedenavond en bier bestellen ;) )...

Wat een bizarre vondst zeg... Onvoorstelbaar... Maar die auto's moeten toch van iemand zijn!? Of misschien van een erfgenaam die van niks weet...
Zoiets verzamel je toch niet zonder dat iemand daar iets vanaf weet lijkt me.

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » zo 04 feb, 2007 17:58

krokoklaas schreef:Helaas is mijn Portugees erg slecht (goedemorgen en bedankt meer niet) misschien is er uit het verhaal meer info te halen.
Er wordt op andere fora driftig gediscussieerd over deze ontdekking. Tik 'barn find portugal' in op Google en je vindt ze. Er zijn daar mensen die suggereren dat het een 'fascist' is die in de tijd van een regimewissel zijn verzameling heeft 'verborgen'.... Mooie verhalen...

Plaats reactie