Je gaat je oude schuur opruimen en dan....
-
krokoklaas
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
krokoklaas
- Geregistreerd lid
-
Felix
- Geregistreerd lid
-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
krokoklaas
- Geregistreerd lid
Als je zo eens ruwweg telt denk ik dat er zeker 250 oldtimers staan. Gemiddeld € 5000,00 per auto, staat er voor 1,25 miljoen binnen. Wel heel bizar. Dat heeft die schuur niet opgebracht lijkt me. Helaas is mijn Portugees erg slecht (goedemorgen en bedankt meer niet) misschien is er uit het verhaal meer info te halen.
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Mijn portugees is helaas niet heel veel beter (ik kan naast goedemorgen en bedankt ook goedenavond en bier bestellen
)...
Wat een bizarre vondst zeg... Onvoorstelbaar... Maar die auto's moeten toch van iemand zijn!? Of misschien van een erfgenaam die van niks weet...
Zoiets verzamel je toch niet zonder dat iemand daar iets vanaf weet lijkt me.
Wat een bizarre vondst zeg... Onvoorstelbaar... Maar die auto's moeten toch van iemand zijn!? Of misschien van een erfgenaam die van niks weet...
Zoiets verzamel je toch niet zonder dat iemand daar iets vanaf weet lijkt me.
-
gj900
- Donateur (9x)

Er wordt op andere fora driftig gediscussieerd over deze ontdekking. Tik 'barn find portugal' in op Google en je vindt ze. Er zijn daar mensen die suggereren dat het een 'fascist' is die in de tijd van een regimewissel zijn verzameling heeft 'verborgen'.... Mooie verhalen...krokoklaas schreef:Helaas is mijn Portugees erg slecht (goedemorgen en bedankt meer niet) misschien is er uit het verhaal meer info te halen.