dit is vervelend!

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Ferry900
Geregistreerd lid

dit is vervelend!

Bericht door Ferry900 » za 13 jan, 2007 14:41

HalloHallo

ik had een 9000 cse uit 94 en die moest weg ivm met van alles.
voor de 9000 had ik een alfa33 imola met een snelle chip leuke uitlaat
openlucht filter en het was een boxermotor.....maar te klein.
nu was iemand met een vw passat in een nacht tegen deze alfa aan geknald en natuurlijk door gereden.
nu hadden 2 ex buren het zien gebeuren,politie er bij en de getuigen.
verzekering gebeld en die stuurden me door naar het waarborgfonds.
nu moesten bijde buren tot 2x toe een getuigen verklaring invullen?
waarop een van de buren ineens zij maar ik was het niet maar de visite die er was!!!!!!ik laat dit lopen via onze rechtsbijstand verzekering en die laten mij weten dat een van de buren geen zin heeft om verder nog iets te doen voor ons :evil:
hun moeten nog een keer hun verhaal op papier zetten en een schets er bij.
hun eeste verklaring hebben ze getekend en zelf bij gezet dat hun de waarheid vetellen.en dan bij de 2x zeggen dat hun het niet waer maar hun virsite dus.
ik heb vandaag weer gebeld naar de mensen en hoop echt dat ze het willen doen.
ik baal echt want ik krijf 750euro voor die schade en kan daar een mooie 900 van kopen :D maar dan moeten die ouden buren wel even mee werken pfffffffffffffffff ik word echt niet goed van dit.

moest het even kwijt :lol:

Gr ferry

Emile
Geregistreerd lid

Bericht door Emile » zo 14 jan, 2007 22:26

Poeh! Lang leve Nederland papierwinkel :bluesleep:
Blijf doorgaan, aanhouder wint. :wink:

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » zo 14 jan, 2007 22:33

Advies: bied die buren een deel van je schadevergoeding aan (bijvoorbeeld 50 euries), altijd beter dan niks Ferry!

Ferry900
Geregistreerd lid

Bericht door Ferry900 » ma 15 jan, 2007 9:48

Tenfour schreef:Advies: bied die buren een deel van je schadevergoeding aan (bijvoorbeeld 50 euries), altijd beter dan niks Ferry!
had ik dus al gedaan,geen reactie :(

Gr ferry

thor2002
Geregistreerd lid

Bericht door thor2002 » ma 15 jan, 2007 13:48

Ja, da's het recht in nederland. Soms moet je het recht 'aan je kant' krijgen.
een verre (!) kennis van me heeft ooit eens iets met een taxichauffer aan de stok gehad. Die wilde niet toegeven dat'ie tegen die kennis z'n auto was gereden. UIteindelijk is die kennis naar het huis van die chauf. gereden en heeft een baksteen door z'n ruit gekeild. De dag erna natuurlijk even gebeld en gezegd dat je nooit zeker kan zijn met ruiten. Twee dagen erna nog een keer langs en weer een baksteen door de ruit. De dag erna was er 'ineens' bericht van de verzekering dat de chauf. over de brug was gekomen. Gek hè?
En de politie? Die komt voor dat soort 'akkefietjes' niet eens langs joh. Zo zie je maar weer, soms moet je mensen een beetje 'helpen'.

Niet dat ik nu promoot om bij je buren een ruit te laten sneuvelen :oops: Maar het zegt wel iets over je buren. Die zijn óf bang voor acties van de dader (is niet nodig) of ze zijn bang dat ze wat werk moeten doen...
Thor.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » ma 15 jan, 2007 14:18

Fijn, zulke " kennissen "...

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » do 18 jan, 2007 4:49

Sommige bakstene wete wel waar je huis woont, jonguh :wink: :wink:

Een ezel stoot zich niet drie keer aan dezelfde baksteen :wink: :wink:

Al is de leugen nog zo snel, de baksteen achterhaalt haar wel :wink: :wink:

Een ongeluk zit in een klein hoekje, twee bakstenen niet :wink: :wink:

Die "leuke" kennissen hadden wellicht mazzel dat chaffeur in kwestie geen "leuke" TCA-er was. Dan hadden ze wel eens iets anders als bakstenen terug kunnen krijgen.

Zo triest als de bakstenen waren, is het net zo triest om in onmacht te moeten verkeren als jouzelf onrecht wordt aangedaan. Blakenende zweert trouwens bij de bijbel. In de bijbel staat: "oog om oog, tand om tand". Zijn dat dan de normen en waarden die gelden als rechtspraak te kort schiet?

Ik denk dat het makkelijker te verwerken is als de dader helemaal onbekend is. Hoe frustrerend als je een dader kent die ergens mee wegkomt.

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » do 18 jan, 2007 13:42

Erg zuur verhaal.

Ik hoop wel dat de lezers van dit forum zich niet zullen verlagen tot de hierboven genoemde tips.

ps naast "oog om oog, tand om tand" meen ik me ook iets te kunnen herinneren over "de andere wand toekeren". Zo zie je maar weer hoe makkelijk quotes uit boeken eenzijdig een geheel andere richting kunnen geven. :wink:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » do 18 jan, 2007 13:49

erik schreef:..."de andere wand toekeren"....:wink:
Vooral in de bouw een bekend gezegde?
:green_many:

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » do 18 jan, 2007 15:09

erik schreef:Zo zie je maar weer hoe makkelijk quotes uit boeken eenzijdig een geheel andere richting kunnen geven. :wink:
Zelf hang ik dus ook geen enkel geloof aan. Van religie komt ruzie.

Je kunt beter injezelf en je dierbaren geloven en idealen nastreven.

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: dit is vervelend!

Bericht door gj900 » do 18 jan, 2007 15:22

Kristel schreef:HalloHallo

ik had een 9000 cse uit 94 en die moest weg ivm met van alles.
voor de 9000 had ik een alfa33 imola met een snelle chip leuke uitlaat
openlucht filter en het was een boxermotor.....maar te klein.
nu was iemand met een vw passat in een nacht tegen deze alfa aan geknald en natuurlijk door gereden.
nu hadden 2 ex buren het zien gebeuren,politie er bij en de getuigen.
verzekering gebeld en die stuurden me door naar het waarborgfonds.
nu moesten bijde buren tot 2x toe een getuigen verklaring invullen?
waarop een van de buren ineens zij maar ik was het niet maar de visite die er was!!!!!!ik laat dit lopen via onze rechtsbijstand verzekering en die laten mij weten dat een van de buren geen zin heeft om verder nog iets te doen voor ons :evil:
hun moeten nog een keer hun verhaal op papier zetten en een schets er bij.
hun eeste verklaring hebben ze getekend en zelf bij gezet dat hun de waarheid vetellen.en dan bij de 2x zeggen dat hun het niet waer maar hun virsite dus.
ik heb vandaag weer gebeld naar de mensen en hoop echt dat ze het willen doen.
ik baal echt want ik krijf 750euro voor die schade en kan daar een mooie 900 van kopen :D maar dan moeten die ouden buren wel even mee werken pfffffffffffffffff ik word echt niet goed van dit.

moest het even kwijt :lol:

Gr ferry
Ben ik de enige die geen snars van dit verhaal snapt :confused: Je had een 9000 en daarvoor een 33 en daar reed 'iemand met een Passat' tegenaan... Het speelt dus al lang? Die 2 ex buren waren getuigen (raar dat zij geen kenteken hebben genoteerd). Logisch dat die verklaringen in moeten vullen als de Politie daar om vraagt. 1 van die buren (een getuige dus) verklaart zichzelf ineens onschuldig... :confused: Niet iets dat getuigen normaliter doen aangezien ze 'getuigen' zijn en geen 'dader' en bovendien geen schuld hadden bekend, of? Had jij een van de getuigen aansprakelijk gesteld? Al met al een verhaal met kop noch staart voor mij.

9000H
Geregistreerd lid

Re: dit is vervelend!

Bericht door 9000H » do 18 jan, 2007 16:39

gj9000 schreef:al met al een verhaal met kop noch staart voor mij.
idd :roll:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 18 jan, 2007 16:40

Voor mij helaas ook :oops:

Ferry900
Geregistreerd lid

Bericht door Ferry900 » vr 19 jan, 2007 16:03

oke die passat reed al weg en mijn alarm ging af dus op afstand kan je moeilijk een kenteken lezen.
ja dit verhaal speelt al lang.te lang

wat blijkt nu....ik heb vandaag die ex buurman weer een mail gestuurd met dit keer een telefoontje terug.
blijkt dat mijn rechtsbijstandverzekering hun 3x per dag,te vaak gewoon
belden van hoe en wat en dat kwam nog al dreigend over bij de oude buurtjes????nou goed het zal wel.
maar nu ga ik vanavond langs voor de 2e verklaring en dan is alles rond

dus met dit geld wou ik de saab 9000 die ik al weer verkocht heb opknappen want die had nog wat werk.
maar nu hij verkocht is en het vrouwtje een anderen auto heeft wou ik van dit geld een 900 kopen.

is het nu duidelijk :paleconfused: :lol:

Gr ferry

thor2002
Geregistreerd lid

Bericht door thor2002 » vr 19 jan, 2007 18:40

:oops: :oops: Laat ik voorop stellen dat ik het woord kennis in de ruimste zin des woords gebruikte: ik heb het enkel over een piping-engineer waar ik ooit een klus voor moest opknappen. Een rasechte amsterdammer die, voordat hij voor zichzelf begon als PI bij de brandweer had gewerkt. DIt verhaal vertlede hij mij jááááren terug en hij had het ook al jaren daarvoor 'gedaan'... Wellicht zo rond 1864....(En nou niet reageren dat er toen geen auto's waren....)

Daarnaast zou ik zelf ok nooit dergelijke grappen uithalen, aangezien dit ooit bij mij eens is gebeurt (vanwege een misverstandje waarbij iemand een vingertje in mijn richting wees voor iets dat hij zélf had gedaan. Erg aardig) en ik kan verzekeren dat een steen door de ruit niet echt tot rust brengt..

Thor2002.

Plaats reactie