Mijn 9-5ng heeft kort na aflevering in 2010 een protech lakbescherming aangebracht gekregen, (mede) waardoor deze er nog hee mooi uit ziet. Ter behoud hiervan, van het beige leren interieur en ter bescherming tegen roest zoek ik een bedrijf dat mijn auto, zowel exterieur inclusief bodem kan beschermen en het interieur kan reinigen en (leer) voeden. Regio Rotterdam heeft de voorkeur.
Heeft iemand een goed adres hiervoor? Ook overige adviezen van harte welkom.
Goed adres autopoets/reinigingsbedrijf
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Re: Goed adres autopoets/reinigingsbedrijf
[]
Die lakverzegeling is er na een jaar al af. Dat even terzijde. Voor je interieur kan je bijvoorbeeld Colorlock gebruiken of Gliptone. Dat kan jezelf prima doen en kost je een uurtje werk. Voor je lak kan je een autodetailer zoeken in de buurt. Bodem is een ander dingetje daar heb je een brug voor nodig en dat gaat je een dag werk kosten. Huur een brug, zet hem erop en schrob de onderkant schoon, maak het vetvrij, behandel het waar nodig.
Die lakverzegeling is er na een jaar al af. Dat even terzijde. Voor je interieur kan je bijvoorbeeld Colorlock gebruiken of Gliptone. Dat kan jezelf prima doen en kost je een uurtje werk. Voor je lak kan je een autodetailer zoeken in de buurt. Bodem is een ander dingetje daar heb je een brug voor nodig en dat gaat je een dag werk kosten. Huur een brug, zet hem erop en schrob de onderkant schoon, maak het vetvrij, behandel het waar nodig.
Reden: Quote verwijderd