Het echte MAC topic
-
marsm104
- Geregistreerd lid
-
ajb
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
4000365
- Geregistreerd lid
-
Hayke
- Geregistreerd lid
-
s95ae
- Geregistreerd lid
Ik heb een Acorn A5000 computer gehad in de tijd van de 486-processor.
Windows 3.11 je weet het wel, vreselijk! Maar mij Acorn, die qua OS erg lijkt op de Mac kende al tekstverwerkers die daadwerkelijk WYSIWIG waren (What You See Is What You Get).
Ook gewoon plaatjes slepen in je document enzo. Prachtig!
Ik heb er uiteindelijk mijn afstudeerverslag van mijn HBO-opleiding mee geschreven.
Helaas is hij vorig jaar overleden. Ik hield hem nog als 'museumstuk'.
Windows 3.11 je weet het wel, vreselijk! Maar mij Acorn, die qua OS erg lijkt op de Mac kende al tekstverwerkers die daadwerkelijk WYSIWIG waren (What You See Is What You Get).
Ook gewoon plaatjes slepen in je document enzo. Prachtig!
Ik heb er uiteindelijk mijn afstudeerverslag van mijn HBO-opleiding mee geschreven.
Helaas is hij vorig jaar overleden. Ik hield hem nog als 'museumstuk'.
-
plafundum
- Geregistreerd lid
-
sonron
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Apple Powermac 4400 200Mhz met 64m werkgeheugen 4gb schijf Iomega zip 250 en een 17inch Hansol Mazelan scherm.
Een van de eersten die met pci hardware en een IDE schijf werden uitgebracht.
Ding wordt af en toe nog wat gebruikt voor photoshop etc. Ding komt van een drukkerij en alle software die eropzat werd mij bijgeleverd. Heb m nu een jaar of 4.
Een van de eersten die met pci hardware en een IDE schijf werden uitgebracht.
Ding wordt af en toe nog wat gebruikt voor photoshop etc. Ding komt van een drukkerij en alle software die eropzat werd mij bijgeleverd. Heb m nu een jaar of 4.
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Ik heb ook een MacBook. Bevalt prima. Altijd Windows gehad, maar het went heel snel.
Ik wilde een laptop en met wat " prijsgunstige connecties" bleek dit toch echt de beste keus te zijn qua kwaliteit-prijs. En dat had ik eigenlijk niet verwacht! Apple staat nou eenmaal niet bekend als goedkoop...
En hij past goed bij m'n interieur
Ik wilde een laptop en met wat " prijsgunstige connecties" bleek dit toch echt de beste keus te zijn qua kwaliteit-prijs. En dat had ik eigenlijk niet verwacht! Apple staat nou eenmaal niet bekend als goedkoop...
En hij past goed bij m'n interieur
-
lars
- Donateur (2x)

Re: Het echte MAC topic
En inmiddels een macmini, hihi (en de rest van microschoft rommel de deur uit gedaan)lars schreef:Yep PBG4 12".
Grts,
René L.