Wat zie ik nu??

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 31 dec, 2006 16:14

@ Margeet: dit topic is naar aanleiding van topics van DJ als deze

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » zo 31 dec, 2006 16:15

IRL communiceer ik ook zo min mogelijk met mensen die me niet aanstaan en ik denk dat dat voor de meeste hier net zo geldt. Probeer dezelfde strategie ook te hanteren op internet, scheelt een stuk ergernis!

Met als belangrijk voordeel dat het hier ook nog eens absoluut niet verplicht is om met iemand te praten, IRL ontkom je er soms niet aan... Helaas... :D

Edit: waarom ben ik hier dan eigenlijk op in gegaan?! :oops: :lol:
Nou ja, m'n punt is wel duidelijk denk ik!

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 31 dec, 2006 16:20

sjoerdk schreef:Sorry Sander, maar daar ben ik het niet mee eens, ik vind dat hij er zelf grotendeels voor heeft gezorgd, okee, wij hebben het natuurlijk ook wel een beetje uitgelokt, maar dat kwam vooral ook door zijn instelling.
Dan zou ik toch nog maar eens terug lezen op het forum...
sjoerdk schreef:Of je het hier mee eens bent, tja, dat is jou keuze. Feit blijft voor mij is dat ik zijn reacties me een beetje de neus uitkomen... Sorry dat ik dat hier zo openlijk zeg, maar kon het niet laten. :?
Ben ik nu echt de enige die ziet dat, als je op een forum met veel leden in je eentje elke keer op de korrel genomen wordt, dat je niet altijd reageert wat meteen subtiel is??
[edit] Margreet en Erik liggen iig wel op eenzelfde golflengte[/edit]

De reacties over het algemeen op dit soort topics komen mij de neus uit. Het is nu al een tijdje zo dat als DJ iets schrijft dat een groepje dit op pakt om hem even te gaan jennen. Lekker volwassen hoor!

Ik krijg zelfs het voorstel het forum maar te sluiten als het me niet aanstaat... nouja zeg. Waar gaat het nou over? Over de liefhebberij voor Saab? Of het jennen/uit de tent lokken van DJ?

Zeg het maar hoor. Scheelt mij een hoop tijd/webspace/geld...

Lekker kortzichtig/onzinnig hoe er af en toe gereageerd wordt...

Zoals ik eerder ook al probeerde te melden: schrijf op het forum liever iets over Saabs, stel je vragen, help elkaar. EN als iemand iets schrijft dat je niet helemaal zint, laat het dan lekker links liggen.

Op de valreep:
Rutger schreef:@ Margeet: dit topic is naar aanleiding van topics van DJ als deze
Pfff... als je zo'n topic nu echt serieus neemt?? Daar lees je toch meteen tussen de regels dat dit een grappig hersenspinseltje is??

Dusss... Oudejaarsdag, er moet blijkbaar nog wat kwijt voor het nieuwe jaar

Sander

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 31 dec, 2006 16:24

Volvo en Saab gaan prima samen.
Bij ons thuis (helaas 8)) ook alweer twee jaar een gelukkig huwelijk.

Ennuh, al die drukte, ga rotjes buiten afsteken ofzo...

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 31 dec, 2006 16:28

Sander schreef:
sjoerdk schreef:Sorry Sander, maar daar ben ik het niet mee eens, ik vind dat hij er zelf grotendeels voor heeft gezorgd, okee, wij hebben het natuurlijk ook wel een beetje uitgelokt, maar dat kwam vooral ook door zijn instelling.
Dan zou ik toch nog maar eens terug lezen op het forum...
sjoerdk schreef:Of je het hier mee eens bent, tja, dat is jou keuze. Feit blijft voor mij is dat ik zijn reacties me een beetje de neus uitkomen... Sorry dat ik dat hier zo openlijk zeg, maar kon het niet laten. :?
Ben ik nu echt de enige die ziet dat, als je op een forum met veel leden in je eentje elke keer op de korrel genomen wordt, dat je niet altijd reageert wat meteen subtiel is??
[edit] Margreet en Erik liggen iig wel op eenzelfde golflengte[/edit]

De reacties over het algemeen op dit soort topics komen mij de neus uit. Het is nu al een tijdje zo dat als DJ iets schrijft dat een groepje dit op pakt om hem even te gaan jennen. Lekker volwassen hoor!

Ik krijg zelfs het voorstel het forum maar te sluiten als het me niet aanstaat... nouja zeg. Waar gaat het nou over? Over de liefhebberij voor Saab? Of het jennen/uit de tent lokken van DJ?

Zeg het maar hoor. Scheelt mij een hoop tijd/webspace/geld...

Lekker kortzichtig/onzinnig hoe er af en toe gereageerd wordt...

Zoals ik eerder ook al probeerde te melden: schrijf op het forum liever iets over Saabs, stel je vragen, help elkaar. EN als iemand iets schrijft dat je niet helemaal zint, laat het dan lekker links liggen.

Op de valreep:
Rutger schreef:@ Margeet: dit topic is naar aanleiding van topics van DJ als deze
Pfff... als je zo'n topic nu echt serieus neemt?? Daar lees je toch meteen tussen de regels dat dit een grappig hersenspinseltje is??

Dusss... Oudejaarsdag, er moet blijkbaar nog wat kwijt voor het nieuwe jaar

Sander
Allemaal leuk en aardig wat je hier schrijft, en natuurlijk zit er ook wel een kern van waarheid in, maar het is ook een reactie op het gedrag van David Joost!
Dan kun je zeggen dat WIJ niet volwassen bezig zijn, maar het is toch ook wel een beetje voor te stellen dat een aantal mensen daarop gaan reageren?
Ik ben het gedoe met DJ zo langzamerhand een beetje zat, dat heeft zeker niet alleen te maken met de reacties hier op het forum, ook met een aantal MSN sessies, waar ik nu niet verder op in zal gaan.

In iedergeval lopen onze meningen over DJ nogal uiteen, prima, en ik kan ook best begrijpen dat je het hier zo gezellig mogelijk wilt houden, ben ik het volkomen mee eens! Dit soort discussies zorgen dat de sfeer omlaag gaat, maar goed, zolang het maar niet te vaak voorkomt, en als het op een beschaafde manier gaat?

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 31 dec, 2006 16:33

taaffert schreef:Volvo en Saab gaan prima samen.
Bij ons thuis (helaas 8)) ook alweer twee jaar een gelukkig huwelijk.
Mijn ouders rijden ook Volvo, gaat inderdaad prima, ze trekken zich gelukkig weinig van mijn Saabvirus aan ;)
taaffert schreef:Ennuh, al die drukte, ga rotjes buiten afsteken ofzo...
Dat vuurwerk kan me gestolen worden. Ik vind dit topic wel leerzaam eigenlijk... Zie aldaar er is weer een reactie :)

Sander

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 31 dec, 2006 16:34

sjoerdk schreef:Allemaal leuk en aardig wat je hier schrijft, en natuurlijk zit er ook wel een kern van waarheid in, maar het is ook een reactie op het gedrag van David Joost!
Dan kun je zeggen dat WIJ niet volwassen bezig zijn, maar het is toch ook wel een beetje voor te stellen dat een aantal mensen daarop gaan reageren?
Ik ben het gedoe met DJ zo langzamerhand een beetje zat, dat heeft zeker niet alleen te maken met de reacties hier op het forum, ook met een aantal MSN sessies, waar ik nu niet verder op in zal gaan.

In iedergeval lopen onze meningen over DJ nogal uiteen, prima, en ik kan ook best begrijpen dat je het hier zo gezellig mogelijk wilt houden, ben ik het volkomen mee eens! Dit soort discussies zorgen dat de sfeer omlaag gaat, maar goed, zolang het maar niet te vaak voorkomt, en als het op een beschaafde manier gaat?
Ik zou zeggen als het je niet zint, kom je toch niet op het forum.

Sander

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 31 dec, 2006 16:35

Sander schreef:
sjoerdk schreef:Allemaal leuk en aardig wat je hier schrijft, en natuurlijk zit er ook wel een kern van waarheid in, maar het is ook een reactie op het gedrag van David Joost!

Sander
Beetje naief vind je niet? :roll:
Ga er verder niet meer op in, blijkbaar heb je m'n reactie niet goed begrepen.

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 31 dec, 2006 16:36

sjoerdk schreef:
Sander schreef:

Sander
Ik begin het bijna grappig te vinden nu...

Sander

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » zo 31 dec, 2006 16:53

Sander schreef:
sjoerdk schreef:
Sander schreef: Ik zou zeggen als het je niet zint, kom je toch niet op het forum.

Sander
Ik begin het bijna grappig te vinden nu...

Sander

Jaja :bluesleep:

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » zo 31 dec, 2006 16:59

...... Zijn de slotjes soms op???? :roll:

Punt is nu wel gemaakt lijkt me zo.... :fight_poke:

andere optie om lekker verder te kletsen

of nog beter!

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 31 dec, 2006 17:09

Sander schreef: Ik vind dit topic wel leerzaam eigenlijk... Zie aldaar er is weer een reactie :)

Sander
Zie je wel :lol:

Actie- reactie = forum :wink:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 31 dec, 2006 17:14

Punt is inderdaad duidelijk.

Zo dan een slotje er op

Sander

Gesloten