1 vandaag straks, old timers.
-
ReinO
- Donateur (2x)

1 vandaag straks, old timers.
Is het nog wel verantwoord om in een oude auto te rijden?
Wellicht nuttige info voor de liefhebbers hier.
Wellicht nuttige info voor de liefhebbers hier.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: 1 vandaag straks, old timers.
Bij de npo,, zal wel weer hetze worden, met daaruit voortvloeiend een stel van die GroenLinkse klo..... die weer iets gaan bedenken.
En over 2 weken zijn we hier dan tig pagina’s verder
Ik ga lekker Dakar kijken heb ik ook geen ergernis
Gisteren overigens 1 liter diesel kost daar €0,12
En over 2 weken zijn we hier dan tig pagina’s verder
Ik ga lekker Dakar kijken heb ik ook geen ergernis
Gisteren overigens 1 liter diesel kost daar €0,12
-
ReinO
- Donateur (2x)

net zo inhoudsloos als bij de commerciële omroep. Helaas.
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Wat ReinO schrijft, wat een non-item was dat zeg
Wel een mooie Vandenplas
Wel een mooie Vandenplas
-
ReinO
- Donateur (2x)

ik vrees ook voor een doorkletstopic maar blijkbaar zit het bedrog ons wel hoog.
Da van die cruiseschepen is er trouwens ook 1-tje. De 1e schepen op aardgas varen inmiddels en dan blijkt hoe verschrikkelijk
veel die dingen eigenlijk vervuilen. Een deel van de politiek is zo vreselijk incompetent en dan verspillen ze ook nog
eens belastinggeld met allerlei onzinnige zakenreizen en overbodige onderzoeken.
We hebben al het cpb en andere eigen onderzoeksinstituten, maar wellicht koop je daarmee een baan
na je politieke carriere?
Da van die cruiseschepen is er trouwens ook 1-tje. De 1e schepen op aardgas varen inmiddels en dan blijkt hoe verschrikkelijk
veel die dingen eigenlijk vervuilen. Een deel van de politiek is zo vreselijk incompetent en dan verspillen ze ook nog
eens belastinggeld met allerlei onzinnige zakenreizen en overbodige onderzoeken.
We hebben al het cpb en andere eigen onderzoeksinstituten, maar wellicht koop je daarmee een baan
na je politieke carriere?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Zelfs met een saab op lpg sta je al 10 -0 achter omdat die bijna altijd een condenspluim produceren. Wat door de meeste zogenaamde kenners een roetpluim is
NPO één pas gestarte koude auto filmen bij de uitlaat waar een condenswolk uitkomt en dit dan roet gaat noemen.
De npo moet eens achter een tesla gaan filmen en daarna de schoorsteen van de kolen of bio centrale
Het hele klikje bij de npo zijn een stelletje klooijoos die mede van mijn belastingcenten dit soort items maken.
Zou de bezitters die oltimers wel eens willen spreken wat zij nu van het gemaakte item vinden, ik zou noooooit hebben meegewerkt, omdat ik de uitslag van te voren al zag aankomen
Ga lekker zo weer naar mijn werk (in een 99 op lpg)
Zal wel weer een heftige lunchpauze worden, ach ik verleg de aandacht wel in het gesprek.
Iets met een vliegtuig en een baby van 6 kg die geboren is op natuurlijke wijze ( in het kader van lekker strak)
NPO één pas gestarte koude auto filmen bij de uitlaat waar een condenswolk uitkomt en dit dan roet gaat noemen.
De npo moet eens achter een tesla gaan filmen en daarna de schoorsteen van de kolen of bio centrale
Het hele klikje bij de npo zijn een stelletje klooijoos die mede van mijn belastingcenten dit soort items maken.
Zou de bezitters die oltimers wel eens willen spreken wat zij nu van het gemaakte item vinden, ik zou noooooit hebben meegewerkt, omdat ik de uitslag van te voren al zag aankomen
Ga lekker zo weer naar mijn werk (in een 99 op lpg)
Zal wel weer een heftige lunchpauze worden, ach ik verleg de aandacht wel in het gesprek.
Iets met een vliegtuig en een baby van 6 kg die geboren is op natuurlijke wijze ( in het kader van lekker strak)
-
jelger
- Geregistreerd lid
Aangaande brommers in Den Haag: In het nieuwe college coalitie akkoord van december 2019 staat over brommers:
https://denhaag.d66.nl/2019/06/groenlin ... seschepen/
Over cruiseschepen in Den Haag:Tweetaktbrommers met een bouwjaar ouder dan 2011 zijn in 2020 in heel Den Haag verboden. Een beperkte uitzondering wordt gemaakt voor oldtimers
onder deze tweewielers.
https://denhaag.d66.nl/2019/06/groenlin ... seschepen/
Wethouder De Mos (ondernemersvrind) was drijver achter het experiment (in 2018) en het vervolgens tweemaal (2019) uitnodigen van kleine (140m lange) cruiseschepen, en blijkbaar zijn er nog enkele in 2020 gepland. Het college is afgelopen jaar gevallen, De Mos is uitgespeeld, de krachten liggen nu anders. In het nieuwe coalitie akkoord staat er niets concreets over. Ik vermoed dat het bij de ingeboekte twee in 2020 zal blijven (als die niet meer af te zeggen zijn). En dat deze ooit ambitieuze plannen van een decennium geleden, gelanceerd door megalomania wethouder Norder, een stille dood gaan sterven nog voor ze goed en wel uitgevoerd zijn.“Wij twijfelen of Den Haag gebaat is bij de komst van meer cruiseschepen”, aldus Arjen Kapteijns (GroenLInks).
-
Theun49
- Geregistreerd lid
Die oldtimers stellen niks voor bij de bladblazers en grasmaaiers met pruttelaar. Een uur blazen staat gelijk aan bijna 2000 km rijden met een moderne ICE.
Kortom, alle ICE zo snel mogelijk aan banden. Nog wel de weg op maar met technische aanpassingen om de uitstoot fors te reduceren (bijv. ombouw naar elektrisch).
Kortom, alle ICE zo snel mogelijk aan banden. Nog wel de weg op maar met technische aanpassingen om de uitstoot fors te reduceren (bijv. ombouw naar elektrisch).
-
verde900
- Donateur

@theun49, Wordt je nou niet eens erg moe van jezelf?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

geradus hij bedoelde iemand anders.
ik wordt er niet moe van, ben het helemaal met je eens.
ik wordt moe van al die zogenaamde milieu activisten. rukken alles uit hun verband en hebben totaal geen benul van waar ze over lullen.
en ondertussen gaan ze lekker op vliegvakantie en in het weekend even eruit
ik wordt er niet moe van, ben het helemaal met je eens.
ik wordt moe van al die zogenaamde milieu activisten. rukken alles uit hun verband en hebben totaal geen benul van waar ze over lullen.
en ondertussen gaan ze lekker op vliegvakantie en in het weekend even eruit
-
Gerardus
- Geregistreerd lid
Dat las ik ook excuus jongens, zo zie je maar weer eens hoe je blikveld kan veranderen als je het gevoel hebt dat alle voor ons plezierige zaken verboden moeten worden.
-
Gerardus
- Geregistreerd lid
@ moderator als mijn @@ post nog terug gezet kunnen worden mag dat, de vergissing kan ik zelf corrigeren.
Ik zal een donatie aan het Forum doen aangezien ik trots ben op de mensen die dat in de lucht houden, dat mag ook wel eens gezegt worden.
Ik zal een donatie aan het Forum doen aangezien ik trots ben op de mensen die dat in de lucht houden, dat mag ook wel eens gezegt worden.