Citroën XM.... of toch Saab.. ons aller overpeinzingen...
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Re: Citroën XM.... of zoiets
Ah, en dat was zeker ook het omslagpunt van oude stijl (met andere hoofdsteunen) naar nieuwe stijl interieur. Waren de pre-1988 velour interieurs dan altijd in contour?
-
theun
- Donateur (3x)

Ik ben er uit in elk geval....
Geen 9000... geen XM.... en geen X-type.. sterker nog, mijn overgebleven 900 Classic gaat in de verkoop!
What’s next??!
Voor dagelijks komt er een 9-5 3.0t griffin en voor de hobby en rallyrijden een Saab 96.

Geen 9000... geen XM.... en geen X-type.. sterker nog, mijn overgebleven 900 Classic gaat in de verkoop!
What’s next??!
Voor dagelijks komt er een 9-5 3.0t griffin en voor de hobby en rallyrijden een Saab 96.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Waarom een 3.0t een geen 2.0t met fijne tune. Dat rijdt net zo fijn en verbruikt minder. Ook minder dure DI en ik meen dat het wisselen van bougies bij de 4-cilinder ook wat makkelijker is dan bij de V6. Dit ter overweging. Je kiest natuurlijk zelf ...
Inmiddels loop ik haast te kwijlen bij die mooie 9000-foto's. Oude liefde herondekt? We gaan het zien.
Inmiddels loop ik haast te kwijlen bij die mooie 9000-foto's. Oude liefde herondekt? We gaan het zien.
-
theun
- Donateur (3x)

Ik ben als de dood voor de t7 motoren, alle goede tips, carterpannen lichten en modificaties ten spijt. Een goed onderhouden 3.0 lijkt mij veel betrouwbaarder.Steve-O schreef:Waarom een 3.0t een geen 2.0t met fijne tune. Dat rijdt net zo fijn en verbruikt minder. Ook minder dure DI en ik meen dat het wisselen van bougies bij de 4-cilinder ook wat makkelijker is dan bij de V6. Dit ter overweging. Je kiest natuurlijk zelf ...
Maar wie weet kom ik een 2.0/2.3 tegen van na 2004 met een goed gevoel...
Dat verbruik maakt trouwens nauwelijks verschil in de praktijk...
-
Braakhuis 9-5
- Geregistreerd lid
Re: Citroën XM.... of toch Saab.. ons aller overpeinzingen..
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat het toch een 9000 is geworden......

-
Tjøørd
- Donateur (6x)

De Grobbendonkse?
Edit: ah ik lees het al inderdaad. Leuk, veel plezier ermee!
Edit: ah ik lees het al inderdaad. Leuk, veel plezier ermee!
-
theun
- Donateur (3x)

Precies! Heerlijke terugrit gehad!
Grobje deed het super.
Grobje deed het super.