Dacht al dat jij "iets" met banken deed. Maar feit is: als de klant iets verkeerd doet is hijzelf de sjaak. En de bank doet helemaal niks. Als de banken op instorten staan ; mogen de klanten cq burgers hun redden en er voor betalen. Inderdaad ik heb niet zoveel meer met het huidige bankwezen.
Mooi weer spelen van de burgercenten.
Waarschuwing: criminelen opereren uit naam van het CJIB
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Waarschuwing: criminelen opereren uit naam van het CJIB
En die Belg van vorige week met zijn bijschrijving van
2000 000 000 000 €
Ik had het overgemaakt naar een of ander belasting paradijs en met een stukje ervan de NEVS opgekocht
http://axed.nl/belg-heeft-2-000-000-000 ... -rekening/" onclick="window.open(this.href);return false;
2000 000 000 000 €
Ik had het overgemaakt naar een of ander belasting paradijs en met een stukje ervan de NEVS opgekocht
http://axed.nl/belg-heeft-2-000-000-000 ... -rekening/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Fausto
- Donateur (5x)

Beste mensen,
Ook ik kreeg afgelopen vrijdag zo een "nep mail", nou lekker, dacht ik !
Na mij daarover geïnformeerd te hebben, stond ik direct weer met beide benen op de grond !
en was voor mij de kous af .
Wat zou je er aan kunnen doen ? Uiteraard niet betalen en aangifte doen bij de politie !
We leven in een maatschappij die ons dwingt alert te zijn op dit soort praktijken, waarvan het enige
voordeel is dat het je scherp houdt.
Door hierover, op dit forum daarover te communiceren is een goede zaak.
Ook ik kreeg afgelopen vrijdag zo een "nep mail", nou lekker, dacht ik !
Na mij daarover geïnformeerd te hebben, stond ik direct weer met beide benen op de grond !
en was voor mij de kous af .
Wat zou je er aan kunnen doen ? Uiteraard niet betalen en aangifte doen bij de politie !
We leven in een maatschappij die ons dwingt alert te zijn op dit soort praktijken, waarvan het enige
voordeel is dat het je scherp houdt.
Door hierover, op dit forum daarover te communiceren is een goede zaak.
-
Dave
- Geregistreerd lid
Deze week hebben ze ook al hetzelfde geprobeerd in België : https://www.hln.be/nieuws/binnenland/fe ... s~af52ea44
Aanspreking ook gewoon " geachte heer/mevrouw" en ook geen vermelding van de nummerplaat en of merk auto.
Ooit eens een parkeerboete in de bus gekregen waar ik ook mijn twijfels over had. Contact opgenomen met de stadsdiensten, niet het nummer gebeld op de brief, maar zelf opgezocht. Maar klopte wel, jammer genoeg, kreeg dan een mailtje met twee foto's als bewijs en dezelfde overschrijvingsgegevens. Dit alles via een totaal andere weg.
Je kan dus niet voorzichtig genoeg zijn. Ik kan mij voorstellen dat daar veel mensen zouden intrappen.
Aanspreking ook gewoon " geachte heer/mevrouw" en ook geen vermelding van de nummerplaat en of merk auto.
Ooit eens een parkeerboete in de bus gekregen waar ik ook mijn twijfels over had. Contact opgenomen met de stadsdiensten, niet het nummer gebeld op de brief, maar zelf opgezocht. Maar klopte wel, jammer genoeg, kreeg dan een mailtje met twee foto's als bewijs en dezelfde overschrijvingsgegevens. Dit alles via een totaal andere weg.
Je kan dus niet voorzichtig genoeg zijn. Ik kan mij voorstellen dat daar veel mensen zouden intrappen.