Sprak net iemand op een oldtimertreffen en die tankte GTl fuel van de Shell in zijn oude vrachtwagen. De uitstoot vd vrachtwagen werd veel minder.
Ik had er nog nooit van gehoord.
Zijn er hier dieselrijders die al met zoiets in de tank hebben rondgereden?
http://www.shell.nl/klanten/commercialf ... ducts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben zelf geen dieselrijders,(behalve dan een oude trekker en shovel) maar een dionhpt uitvoering lijkt mij wel eens wat om te proberen.
Shell GTl fuel ervaringen??
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
Re: Shell GTl fuel ervaringen??
Levesnevel heet in een draadje zijn ervaring met GTl hier gedeeld.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Thanks
Eens kijken of ik het hier in de buurt kan kopen, gooi ik eens een keer een tank vol in de shovel ( kijken wat er gebeurd)
Eens kijken of ik het hier in de buurt kan kopen, gooi ik eens een keer een tank vol in de shovel ( kijken wat er gebeurd)
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Ik reed er eerder ook vaak op. Ietsje meer power en totaal geen rook ondanks ontbreken dpf.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
-
pieter!
- Geregistreerd lid
Geen ervaring in de SAAB, wel in mijn bootje. Zit een oude Bukh 10 pk diesel ééncilinder in.
Eerste ervaring heel positief: geen rook en diesellucht meer dus super. Na een tijdje GTL plotseling last van afslaan en slecht stationair lopen. Toen over op BL ultimate en alle problemen weer verholpen. Kortom: niet iedere diesel lust GTL
Eerste ervaring heel positief: geen rook en diesellucht meer dus super. Na een tijdje GTL plotseling last van afslaan en slecht stationair lopen. Toen over op BL ultimate en alle problemen weer verholpen. Kortom: niet iedere diesel lust GTL