Auto in de stalling, hoe of wat ?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Auto in de stalling, hoe of wat ?

Bericht door Gårdarket » wo 11 nov, 2015 12:41

FHR schreef:"3 maanden stilstand wordt het sowieso niet, want bij een beetje mooi weer ga ik toch wel een ritje maken :D"
Dat deed hier in de buurt ook iemand met een geschorste auto en moest vervolgens 4250 € aftikken ;-(+
Dat zou goed kunnen maar in dit geval is de auto niet geschorst. Auto blijft gewoon verzekerd, ik voldoe hooguit niet aan de regels v.w.b. de oldtimerregeling. Politie heeft daar niets mee te maken, alleen de belastingdienst. Vorig jaar is er net gecontroleerd en ook dit jaar verwacht ik daar niet al te veel van. Dat is heel veel werk en levert in verhouding heel weinig op.

iluvsanela
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door iluvsanela » wo 11 nov, 2015 13:41

Wordt je niet gesnapt als je langs zo'n anpr camera rijdt?

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » wo 11 nov, 2015 14:29

precies, jij durft wel garderkat.

Gårdarket
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Gårdarket » wo 11 nov, 2015 14:40

Bij een rondje om de kerk ben ik niet bang voor zo'n camera. Ook ben ik er van overtuigt dat, mocht je zo'n camera tegenkomen dat je geen risico loopt.

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door reiernumans » do 12 nov, 2015 0:08

We zullen het zien! Ik ga de 3 maanden hopelijk gebruiken voor wat kleine klusjes die ik nog wilde doen maar waar ik even de tijd voor wil nemen. Zo zijn er een aantal lampjes uit het dash die het niet meer doen en wil ik de bedrading van m'n radio wat verbeteren (aan geschakelde ipv constante plus, nieuwe speakerbedrading, speakers achter, evt versterker d'r tussen, etc.). Van die klusjes die simpel lijken maar waarbij het wel comfortabel is als de auto niet aan het eind van de dag weer in elkaar moet zitten.

Plaats reactie