Wat in plaats van de 9000?
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Re: Wat in plaats van de 9000?
Bijna goed.
Climate control is eis (en cruise control eigenlijk ook). Heeft-ie niet.
Heb er wel al een paar gezien hoor, staat er al eentje in mijn "bewaarde advertenties"op MP.
Climate control is eis (en cruise control eigenlijk ook). Heeft-ie niet.
Heb er wel al een paar gezien hoor, staat er al eentje in mijn "bewaarde advertenties"op MP.
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen/vragen, maar ik vind een Legacy Outback (1999) ook wel lekker.
Maar hoe zijn die dingen qua roest (à la Mercedes?), automaatbak, ophanging en (problemen met) 4x4 aandrijving?
Jaja, ik ga ook een keer naar de Autoweek reviews en op het soepforum kijken
Maar hoe zijn die dingen qua roest (à la Mercedes?), automaatbak, ophanging en (problemen met) 4x4 aandrijving?
Jaja, ik ga ook een keer naar de Autoweek reviews en op het soepforum kijken
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Ook niet verkeerd Knientje
check ook SpritMonitor
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2" onclick="window.open(this.href);return false;
iig voor het verbruik in de echte wereld en wellicht ook onderhoudskosten
check ook SpritMonitor
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2" onclick="window.open(this.href);return false;
iig voor het verbruik in de echte wereld en wellicht ook onderhoudskosten
-
Knientje
- Geregistreerd lid
O, op Autoweek kan ik bij de reviews kiezen uit de Legacy en de Outback, maar niet voor een Legacy Outback.
Dus wat is het verschil?
Ik heb (nog) geen zin om aan te melden op het soepforum.
Het was trouwens deze die mijn aandacht trok
En tussen de 1 op 8 en 1 op 10 (aldus spritmonitor) voor zo'n hoge auto op LPG en dan ook nog automaat en 4WD vind ik ook niet slecht.
Dus wat is het verschil?
Ik heb (nog) geen zin om aan te melden op het soepforum.
Het was trouwens deze die mijn aandacht trok
En tussen de 1 op 8 en 1 op 10 (aldus spritmonitor) voor zo'n hoge auto op LPG en dan ook nog automaat en 4WD vind ik ook niet slecht.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Dat is, op het eerste gezicht, een mooi exemplaar.
Voor mij 1 minpunt(je): de plaatsing van de vuldop. Maar dat kan persoonlijk zijn
link naar een outback subforum bij onze oosterburen
https://www.subaru-community.com/subaru ... inkl-baja/" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor mij 1 minpunt(je): de plaatsing van de vuldop. Maar dat kan persoonlijk zijn
link naar een outback subforum bij onze oosterburen
https://www.subaru-community.com/subaru ... inkl-baja/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Tja, die vuldop bevalt mij ook niet, maar om daar nou gelijk een deurtje verder (en het is zoals gewoonlijk weer in Verweggistan) voor te gaan is ook weer zoiets.
Bij de niet bi-fuel V70 classics steken ze hem ook altijd daar, het is geen zicht, maar ja, dat gat in dat scherm zit er, of je nu wilt of niet.
Ik ben zelf voorstander van achter de nummerplaat, achter de benzine tankklep en als het echt niet anders kan in de bumper, maar dat heb je niet voor het kiezen bij een zoveelstehands
Bij de niet bi-fuel V70 classics steken ze hem ook altijd daar, het is geen zicht, maar ja, dat gat in dat scherm zit er, of je nu wilt of niet.
Ik ben zelf voorstander van achter de nummerplaat, achter de benzine tankklep en als het echt niet anders kan in de bumper, maar dat heb je niet voor het kiezen bij een zoveelstehands
-
levensnevel
- Donateur (3x)

een beetje
Bij mij begon ruim een jaar geleden het plaatwerk rond de vuldop aardig krokant te worden.
Heb toen de knoop doorgehakt en een € 575 tstukgeslagen om die vuldop naar de bumper verplaatst te krijgen
ff met sleur en pleur uit m'n my review bij AutoWeek
qte..
140109 – 375.625 km € 468,32 @ TonCar, Berkel en Rodenrijs – Scherm R.A. roestvrij- & gat middels plaatje dichtlassen, strak maken + overspuiten
140110 – 376.685 km € 105,00 @ Peter Mink, Breda – Verplaatsen LPG vuldop naar bumper
...unqte
Bij mij begon ruim een jaar geleden het plaatwerk rond de vuldop aardig krokant te worden.
Heb toen de knoop doorgehakt en een € 575 tstukgeslagen om die vuldop naar de bumper verplaatst te krijgen
ff met sleur en pleur uit m'n my review bij AutoWeek
qte..
140109 – 375.625 km € 468,32 @ TonCar, Berkel en Rodenrijs – Scherm R.A. roestvrij- & gat middels plaatje dichtlassen, strak maken + overspuiten
140110 – 376.685 km € 105,00 @ Peter Mink, Breda – Verplaatsen LPG vuldop naar bumper
...unqte
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Ga ik even verder off-topic
Waarom gooien ze in zulke auto's een fluitketel ipv een echte gastank?
Bij Volvo's zie je dat ook heel vaak.
Net emailtje gestuurd naar verkoper. Een 40-liter tank
En met die 40 liter-tank was het al niet te vermijden in een hogere belastingklasse te komen, er is dus nog 60 liter over zonder in de volgende klasse terecht te komen.
Alle andere vragen werden naar tevredenheid beantwoord: onderhoudshistorie bekend, altijd leuk bij auto's met zulke km-standen
Distributie recent. Alles werkt.
Meer moet da nie zijn
Nu het geld nog
Waarom gooien ze in zulke auto's een fluitketel ipv een echte gastank?
Bij Volvo's zie je dat ook heel vaak.
Net emailtje gestuurd naar verkoper. Een 40-liter tank
En met die 40 liter-tank was het al niet te vermijden in een hogere belastingklasse te komen, er is dus nog 60 liter over zonder in de volgende klasse terecht te komen.
Alle andere vragen werden naar tevredenheid beantwoord: onderhoudshistorie bekend, altijd leuk bij auto's met zulke km-standen
Distributie recent. Alles werkt.
Meer moet da nie zijn
Nu het geld nog
-
levensnevel
- Donateur (3x)

in de afdeling open deuren
saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=8436" onclick="window.open(this.href);return false;
saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=8436" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Knientje
- Geregistreerd lid
Die deur had ik zelf al open gedaan 
-
sb129h
- Donateur (2x)

Niet in het eggie gezien maar zo van de foto's is het een hele leuke auto, daar kan iemand nog heel veel lol van hebben, komende zomer voordelig naar de zon op LPG...
Eeuwig zonde als tie naar de sloop gaat!
En back on-topic...
-
levensnevel
- Donateur (3x)

en Knientje .........
lag achter die open deur inderdaad je witte raaf
Anders is wellicht deze Talledega
saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=8566" onclick="window.open(this.href);return false;
iets voor je
De gastank is zo te zien iig groot genoeg
lag achter die open deur inderdaad je witte raaf
Anders is wellicht deze Talledega
saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=8566" onclick="window.open(this.href);return false;
iets voor je
De gastank is zo te zien iig groot genoeg