sponsor gezocht: carbagerun fiat rallybus

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Swedespeed
Geregistreerd lid

sponsor gezocht: carbagerun fiat rallybus

Bericht door Swedespeed » do 22 mei, 2014 18:06

Hoi,

Ik ben 1 van de 2 leden van Team 102 - DAKARbagerun. Wij doen mee met de Carbagerun wintereditie 2015. Een rally in een voertuig van maximaal €500. Wij zijn een Fiat Ducato mk1 aan het ombouwen naar een Dakarbus.

Hiervoor hebben we natuurlijk comfortabele stoelen nodig. Nu heb ik zelf in mijn beperkte magazijn nog een setje saab 9000 leder staan, maar dit is natuurlijk zonde om hiervoor te gebruiken.

Kan iemand mij een setje oude stoelen sponsoren? Het liefst stoelen van een 900NG of 9-3, maar van een 9000 of 900 mag natuurlijk ook. Het liefste stof en handbediend. Hoeven geen mooie stoelen te zijn!

Het liefste voor niets of een klein prijsje en in de regio achterhoek/gelderland.
Eventueel met een vermelding van de sponsor op onze facebookpagina en een grote sticker van saabforum op de bus.

We zijn eventueel ook opzoek naar sponsors voor financiële middelen. Dit mag ook je bedrijf zijn. In ruil tegen sponsorgeld krijgt de sponsor een vermelding op onze facebookpagina, en een zo groot mogelijke sticker (zelf aanleveren) op onze bus. De bus wordt bij de start bekeken door ruim 3000 toeschouwers en 250 teams (auto-gerelateerde toeschouwers). Daarnaast wordt uw sticker gezien in 5 verschillende (scandinavische) landen.

Ik hoor het graag.

m.vr.gr. Team 102 - DAKARbagerun
https://www.facebook.com/DAKARbagerun?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Thom
Donateur
Donateur

Re: sponsor gezocht: carbagerun fiat rallybus

Bericht door Thom » vr 23 mei, 2014 8:54

bij mij kun je wel een paar stoelen komen ophalen

Swedespeed
Geregistreerd lid

Re: sponsor gezocht: carbagerun fiat rallybus

Bericht door Swedespeed » vr 23 mei, 2014 19:53

Thom schreef:bij mij kun je wel een paar stoelen komen ophalen
Ah fijn Thom. Kun je ons ook voorzien van een mooie grote sticker van jou bedrijf? Verdere afwikkeling svp via p.b.

Plaats reactie