Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » vr 11 aug, 2006 21:29

In duitsland is V-power overigens 103 octaan
-
MISTY
- Geregistreerd lid
Bericht
door MISTY » za 12 aug, 2006 12:05
Ben jij een Shell fan?

-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » za 12 aug, 2006 12:14
MISTY schreef:Ben jij een Shell fan?

nee, hoezo? Maar is beter dan texaco-fan, Shell is niet goedkoop maar niets mis mee.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » za 12 aug, 2006 12:41
want... "Shell helpt....."

-
Maarten C
- Geregistreerd lid
Bericht
door Maarten C » za 12 aug, 2006 13:12
Ik weet niet of ik

ga met mijn vraag, maar dan hoor ik het wel.
Ik ben ook jarenlang (23 jaar)trouwe klant geweest van Shell. Met mijn huidige auto ben ik sinds 3 maanden overgestapt op BP Ultimate, vanwege het hogere octaangetal. Hier in Den Bosch is Shell V-Power(97 Ron) 1.8 cent goedkoper dan BP Ultimate (98 Ron). Ik wil nu van iemand uit de buurt van Nijmegen weten of er een Shell V-Power pomp met (Ron 103) is net over de grens met Duitsland. Ik wil wel eens met RON 103 rijden in mijn auto. Alle voorstellen zijn welkom, maar het liefste met adres. Misschien is het nog wel rendabel om elke keer in Duitsland te tanken. Is de prijs bij iemand bekent ??
Groeten vanuit 's-Hertogenbosch
Maarten
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » za 12 aug, 2006 13:41
Maarten C schreef:Ik weet niet of ik

ga met mijn vraag, maar dan hoor ik het wel.
Ik ben ook jarenlang (23 jaar)trouwe klant geweest van Shell. Met mijn huidige auto ben ik sinds 3 maanden overgestapt op BP Ultimate, vanwege het hogere octaangetal. Hier in Den Bosch is Shell V-Power(97 Ron) 1.8 cent goedkoper dan BP Ultimate (98 Ron). Ik wil nu van iemand uit de buurt van Nijmegen weten of er een Shell V-Power pomp met (Ron 103) is net over de grens met Duitsland. Ik wil wel eens met RON 103 rijden in mijn auto. Alle voorstellen zijn welkom, maar het liefste met adres. Misschien is het nog wel rendabel om elke keer in Duitsland te tanken. Is de prijs bij iemand bekent ??
Groeten vanuit 's-Hertogenbosch
Maarten
antwoord

over het algemeen is in Dld de V-power net zo duur is als in nederland de 98 octaan, misschien per gebied nog iets verschillend. Vind wel dat mijn 9000 2.3T op de duitse V-power rustiger en mooier loopt( door de 103 octaan waarschijnlijk) en iets zuiniger.
Maarten C schreef:Ik wil wel eens met RON 103 rijden in mijn auto
maak er eens een sightseeingtrip van net over de grens en ga op zoek. volgens mij is er in Kranenburg een als ik me niet vergis.
groeten uit het natte Hoogland.