ANWB Verkoopservice

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: ANWB Verkoopservice

Bericht door Robbert » di 15 okt, 2013 23:13

Overigens de auto die het begin van dit topic was, is (particulier) verkocht.

odin1899
Donateur
Donateur

Re: ANWB Verkoopservice

Bericht door odin1899 » di 28 jan, 2014 21:13

The Devil's Own V4 schreef:Ik had de Knac gemaild met de vraag of ik in de toekomst van hun blaadje verschoond zou kunnen blijven, ik wil alleen wegenwachtservice en verder niks. Net werd ik door ze gebeld met de vraag of ze me wellicht blij konden maken met de Kampioen als alternatief. Ik heb ze verteld dat dat nou juist één van de redenen was om op te zeggen bij de ANWB (aan de Kampioen viel niet te ontkomen, aldus de ANWB-ledenadministratie destijds). Ben bang dat een fusie niet lang meer op zich laat wachten en ik binnenkort dus weer terug ben bij af...

Degene die ik aan de telefoon had vertelde me nog dat het 'nieuwe' Knac blad (ik ken de voorgangers niet) een experiment is en dat ze mogelijk later met een andere partij in zee gaan, er kwamen veel klachten over binnen begreep ik (waarschijnlijk oud geld dat klaagt over een blad vol nouveau riche speeltjes).
Lijkt erop dat je gelijk krijgt. Ik kreeg vandaag een enveloppe van de KNAC met daarin de Kampioen :green_spider:. Ik schrok me dood... Morgen de KNAC maar eens bellen dat ik dat stuk pleepapier echt niet hoef. 't Is dat de KNAC nog altijd een betere dekking heeft dan de Noorse NAF, maar anders had ik mijn lidmaatschap per omgaande opgezegd..

Plaats reactie