Gepost op Ducati forum, wel grappig

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
900 turbo S
Geregistreerd lid

Gepost op Ducati forum, wel grappig

Bericht door 900 turbo S » do 03 aug, 2006 17:05

Hallo,

dit was recentelijk gepost op het ducatiforum. Saab rijder iemand van hier ? Komt van onderwerp: "Wat is jouw grootste blunder(s) met je motor??"

Quote:
Eerste weken dat ik hem had reedt ik de snelweg op, een of andere Saab naast me, ik een beetje gas erop en hij geeft ook gas.. dus ik denk.. yeah right pijprokende gast, ik trek hem ff open.. nou.. ahum.. niet dus.. ik volgas weg, en 1 seconde later kwam hij me vol accelererend voorbij zetten, was wel een heel snelle Saab Arrow ofzo, man wat trok dat ding op, ik was nergens meer en heb die Saab later, toen hij weer normale snelheid reedt rustig ingehaald... heb maar niet meer naar binnen gekeken

Groet,
Marnix

Pelendur
Geregistreerd lid

Bericht door Pelendur » do 03 aug, 2006 17:25

:D VET

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » do 03 aug, 2006 17:39

ja dat was ik... :twisted: I love ducati's for breakfast :P

wel een onwaarschijnlijk verhaal trouwens... een motor is toch altijd veel sneller?

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » do 03 aug, 2006 17:55

Yeah right :bluethumb: in de bebouwde kom met een ducati mini-bike zeker.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 03 aug, 2006 22:38

Misschien is die motorrijder wel fervent Saabrijder....

Vind het een leuk verhaaltje, maar dan rijdt die man niet op een écht snelle motor.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 03 aug, 2006 23:29

taaffert schreef:Misschien is die motorrijder wel fervent Saabrijder....

Vind het een leuk verhaaltje, maar dan rijdt die man niet op een écht snelle motor.
Ducati 600 is niet vooruit te branden.....misschien is ie wel 900t-r tegengekomen dan kan het wel

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » vr 04 aug, 2006 1:21

Heb zelf ook nog een Ducati gehad, en kan verzekeren dat hoe snel die SAAB ook was, een Duc die volgas de snelweg opgaat haal je echt niet meer in.
Het verhaal is dus niet echt realistish.

Nb Rookt 900t-r pijpen? :lol:

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 04 aug, 2006 6:50

Ik weet niet wat hij buiten zijn auto om doet. Maar ik zie hem er wel voor aan Griffin :wink: :lol: :wink: :twisted: .

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » vr 04 aug, 2006 11:00

GRIFFIN schreef:Heb zelf ook nog een Ducati gehad, en kan verzekeren dat hoe snel die SAAB ook was, een Duc die volgas de snelweg opgaat haal je echt niet meer in.
Het verhaal is dus niet echt realistish.

Nb Rookt 900t-r pijpen? :lol:
Lijkt me lachen.
Het is inderdaad niet realistisch. Het is echter ook niet realistisch om te zeggen dat een duc 600 (of 620) snel is. Ik denk dat een vette diesel of een turbo het zo'n ding in de tussensprintjes niet makkelijk maakt maar sneller, nee.

brammelo
Geregistreerd lid

Bericht door brammelo » vr 04 aug, 2006 12:38

Zat laatst op een stuk rondweg met een Z4 3-liter 6-cilinder (haalt honderd onder de 6), met een koppel Duc's naast me. We hebben de rondweg tijdelijk beschouwd als een racebaan (er was niemand anders in zicht), maar er was geen behelpen aan. Die duc's zijn gewoon niet bij te houden. Lijkt me dus ook een sterk verhaal hierboven. Wel sympathieke jongens, alleen een beetje gevaarlijk zo zonder motorpak racen.

900 turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door 900 turbo S » vr 04 aug, 2006 12:59

Het artikel sond ook geplaatst onder "blunders". Gast zal wel de verkeerde versnelling hebben ingeschakeld of iets dergelijks. Ik heb zelf - sinds kort - ook een ducati, weliswaar geen supersport, maar de 100 haalt ie met gemak onder de 5 seconden.

Gr.
Marnix

Plaats reactie