Kan iemand helpen het volgende probleem op te lossen:
Een vriendin (Duitse) had een relatie met een Deen en woonde in Denemarken. Ze hadden een auto op haar naam. De relatie strandde en zij is naar Nederland verhuisd. Nu is de auto vernietigd, maar haar ex-vriend heeft de nummerplaten niet afgemeld. Omdat de auto volgens de wet niet zijn afgemeld moet ze nog steeds belasting en verzekering betalen. In het ergste geval kan iemand anders met deze nummerplaten gaan rijden...
Het is voor haar onmogelijk om naar Denemarken te gaan om dit zelf op te lossen en als ze belt met de Deense "RDW" en politie wordt ze van het kastje naar de muur gestuurd. Haar ex-vriend "werkt niet mee".
Heeft iemand hier een oplossing voor? Bestaan er instanties in Denemarken die haar kunnen helpen?
Alvast bedankt.
Ronald
Nummerplaten niet afgemeld in Denemarken
-
odin1899
- Donateur

Re: Nummerplaten niet afgemeld in Denemarken
Kan ze de platen niet als gestolen aanmelden bij de Deense politie?
-edit-
Clickety-click
Beide platen als gejat aanmelden, formulier 21.064 invullen en opsturen en tot de Bureaucratische Goden bidden.
Denemarken is prima te doen in een weekeindje vanuit Nederland.Honkbalknuppel in de koffer?
-edit-
Clickety-click
Beide platen als gejat aanmelden, formulier 21.064 invullen en opsturen en tot de Bureaucratische Goden bidden.
Denemarken is prima te doen in een weekeindje vanuit Nederland.Honkbalknuppel in de koffer?
-
Azul
- Geregistreerd lid
Forummers RolVer en Melle Z wonen in Denemarken. Misschien kun je hun eens benaderen voor advies / hulp?
-
N207
- Donateur

Bedankt tot zover. Ik heb jullie reacties doorgegeven aan haar. Ze gaat nu eerst maar weer bellen en "boos" doen...
Ik laat de afloop nog wel weten.
Ik laat de afloop nog wel weten.