Ik heb op mijn Blackberry ( ja ze bestaan nog) nieuwe software.
Nu maakt mijn Parrot geen contact meer met de telefoon als ik instap.
Bluetooth staat aan op de telefoon.
Hoe kan ik weer verbinding maken?
O ja toen ik deze auto met Parrot kreeg (geen Saab) heeft de dealer het voor me ingesteld. Maar hoe ik het zelf moet doen?
Weet iemand dat?
Parrot en nieuwe software
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Parrot en nieuwe software
Dat staat op de site van parrot.
Volgens mij moet je de software van de parrot updaten. Via bluetooth. (Vanaf de pc)
Volgens mij moet je de software van de parrot updaten. Via bluetooth. (Vanaf de pc)
-
Jethro
- Geregistreerd lid
In Bluetooth menu van de Blackberry even zoeken naar nieuwe apparaten als je in de auto zit, en dan verbinding maken?
Werkt dat misschien?
Werkt dat misschien?
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ik ga zo even kijken op de site van Parrot. En morgen de tweede optie proberen.
-
9000-95
- Donateur

Parrot updaten hoeft niet. Als je de foon update krijgt hij een ander ID en herkent de papagaai hem niet meer. Moet je hem dus opnieuw aanmelden in de parrot. Even graven in de parrot menu's, kan je een nieuw toestel aanmelden. Kies die optie, dan met je telefoon zoeken naar bluetooth apparaten, verbinden met de parrot en de pin die die parrot geeft intoetsen.
Het "oude" toestel in de parrot kan je evt verwijderen.
Het "oude" toestel in de parrot kan je evt verwijderen.
-
Robbert
- Donateur (6x)

OK klinkt logisch want de telefoon van mijn vrouw herkent die vogel nog wel.
-
evolver86
- Geregistreerd lid
O, als je dit had gezegd toen je hier was had ik het wel even gedaan haha. Het is heel simpel namelijk.
Je moet in je telkefoon menu aangeven dat je telefoon gevonden kan worden. Dan zeg je dat je telefoon moet zoeken naar bluetooth apparaten. Dan zal hij de parrot vinden (wel een beetje snel doen na het aanzetten van de apparaten). Dan moet je de pin ingeven, die is bij parrot 1234 en voila.
C'est tout, het is heel makkelijk.
Op de site van parrot kan je handleidingen downloaden, telefoon(merk) specifiek.
Je moet in je telkefoon menu aangeven dat je telefoon gevonden kan worden. Dan zeg je dat je telefoon moet zoeken naar bluetooth apparaten. Dan zal hij de parrot vinden (wel een beetje snel doen na het aanzetten van de apparaten). Dan moet je de pin ingeven, die is bij parrot 1234 en voila.
C'est tout, het is heel makkelijk.
Op de site van parrot kan je handleidingen downloaden, telefoon(merk) specifiek.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Dank je Eef,
Ik heb het vanmorgen ook zo gedaan. Ik moest wel nog even mijn adresboek downloaden naar de Parrot toe maar nu werkt het weer perfect.
Ik heb het vanmorgen ook zo gedaan. Ik moest wel nog even mijn adresboek downloaden naar de Parrot toe maar nu werkt het weer perfect.