Leuk Audi RS6 filmpje (schrik niet!)

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » ma 10 apr, 2006 15:36

Ach lek bandje met 250 in de bocht. Wat zou het. Het lijkt wel of ie 2 lekker banden heeft en hij heeft zn remblokjes verracht. Maar dat kan toch niet in 1 rondje????????

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 10 apr, 2006 17:25

Nee, dat leek mij ook al erg onwaarschijnlijk, misschien heeft ie wel 10 rondjes zo hard gereden, wat een bizar geluid heeft zo'n RS6 trouwens 8)

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 10 apr, 2006 18:10

Die V8 klinkt echt alsof ie het met 2 vingers in zijn neus doet.
Mooi geluid!

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » ma 10 apr, 2006 18:29

Waarschijnlijk standaard schijven en remmerij (als je dat spul standaard mag noemen) :lol:

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » ma 10 apr, 2006 19:10

Ruud schreef:Die V8 klinkt echt alsof ie het met 2 vingers in zijn neus doet.
Mooi geluid!
Komt denk ik ook door de automaat die zo mooi schakelt. Dat geluid is inderdaad fantastisch!

tweemeter
Donateur
Donateur

Bericht door tweemeter » ma 10 apr, 2006 20:08

Mooi geluid inderdaad, wel jammer dat je de bestuurder niet af en toe ziet,die trekken altijd van die leuke gezichten :D .

schumbie
Geregistreerd lid

Bericht door schumbie » di 11 apr, 2006 9:56

RS6 is echt een monsterlijke wagen!!! heerlijk gewoon :D

Pelendur
Geregistreerd lid

Bericht door Pelendur » di 11 apr, 2006 10:32

Voorbeeldig ook hoe die af en toe die bochten aan snijd!
Is dit filmpje trouwens op zondag geschoten ? ... de rest lijkt wel stil te staan. :?

Zag ik het nou goed op een gegeven moment 9-3 sporthatch ?

manx
Geregistreerd lid

Re: Leuk Audi RS6 filmpje (schrik niet!)

Bericht door manx » di 11 apr, 2006 10:32

Schrik niet? :? Ok, mooi geluid, leuk bochtenwerk, maar na een minuut of twee/drie wordt het saai! Positioneer bij zo'n filmpje de camera zo dat je iets kan zien van de bestuurder (reeds eerder opgemerkt) of nog beter: met een blik op het dashbord, zodat je snelheid, toerenbereik en mogelijke andere info kunt zien. Toch? Daar heeft de bestuurder later zelf ook wat aan.

Of ben ik nu een zeikerd... :wink:

Ruud
Geregistreerd lid

Re: Leuk Audi RS6 filmpje (schrik niet!)

Bericht door Ruud » di 11 apr, 2006 10:40

manx schreef:Schrik niet? :? Ok, mooi geluid, leuk bochtenwerk, maar na een minuut of twee/drie wordt het saai! Positioneer bij zo'n filmpje de camera zo dat je iets kan zien van de bestuurder (reeds eerder opgemerkt) of nog beter: met een blik op het dashbord, zodat je snelheid, toerenbereik en mogelijke andere info kunt zien. Toch? Daar heeft de bestuurder later zelf ook wat aan.

Of ben ik nu een zeikerd... :wink:
Uh ja... :wink:

Plaats reactie