Spyker D12 Peking to Paris
-
verde900
- Donateur

-
Ewout900
- Geregistreerd lid
In dat geval trek ik tot die tijd van mijn geld nog wel een aantal jaar extra rente...AutoVisie link uit topicstart schreef:“Ik kan niet meer vertellen dan dat we in de verre toekomst graag met zo’n auto zouden komen”, meldt Spyker-CEO Muller aan Autovisie. “Dan praat je over een termijn van drie tot vijf jaar en dus zeker niet over de nabije toekomst.”
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
ruter001
- Geregistreerd lid
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Dat verwacht ik dus ook. Ik heb nog nooit een Spyker mogen aanschouwen, maar die moet m.i. in het echt ook bijzonder veel mooier zijn dan op de plaatjes.sjoerdk schreef:Ik denk dat je hem eerst maar eens live moet zien, waarschijnlijk is het dan een andere en mss wel mooiere auto.

Snappie?
Zo lijkt de P2P mij ook een indrukwekkend en gedurfd automobiel, dat wel eens erg mooi zou kunnen zijn.
Sowieso mooier dan een XC90, Touareg, Cayenne of meer van dat soort gedrochten...
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Ik ben op de Geneva Auto Show geweest. Spyker SUV zeker niet mooi te noemen maar ook weer niet zo verschrikkelijk als in de plaatjes werd gesuggereerd. Heb even met 1 van de standhouders gesproken (jullie krijgen allemaal de groeten van Victor) maar er zijn meer bestellingen binnen voor de SUV dan voor de gewone sportcars.
Zal wel te maken hebben met de omvang en artritis van degenen die het breed hebben hangen.
Opvallend: GM (waar op deze site ook zoveel om te doen is) een verschrikkelijk lauw bij mekaar geraapt zooitje, waar Saab dan tussen zit. Ford en Volvo en ernaast Mazda dan een veel krachtiger presentatie. Vooral de coupe op basis van de MX5 errug mooi. Hoewel dochter Aston Martin het presteerde om een witte V8 Vantage on display te zetten. Huu.
Ik voorspel de nieuwe Ferrari een grote toekomst. Had verreweg de meeste bekijks. Misschien wel de mooiste Ferrari sinds de 250 SWB.
Zal wel te maken hebben met de omvang en artritis van degenen die het breed hebben hangen.
Opvallend: GM (waar op deze site ook zoveel om te doen is) een verschrikkelijk lauw bij mekaar geraapt zooitje, waar Saab dan tussen zit. Ford en Volvo en ernaast Mazda dan een veel krachtiger presentatie. Vooral de coupe op basis van de MX5 errug mooi. Hoewel dochter Aston Martin het presteerde om een witte V8 Vantage on display te zetten. Huu.
Ik voorspel de nieuwe Ferrari een grote toekomst. Had verreweg de meeste bekijks. Misschien wel de mooiste Ferrari sinds de 250 SWB.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Wat geschiedenis betreft is het voor Spyker eigenlijk heel logisch dat ze een SUV in het gamma nemen, zij hebben de vierwielaandrijving uitgevonden.
De D12 Paris-to-Peking staat ook al in het modellen programma.
www.spykercars.com
De C8 uitvoeringen zijn echt heel mooie wagens in het echt, ik heb ze op de 2 afgelopen Autorai beursen gezien, mij zou hij wel aan het twijfelen brengen als ik moest kiezen met een Ferrari.
Daarbij is het ook leuk dat het een Nederlander is
De D12 Paris-to-Peking staat ook al in het modellen programma.
www.spykercars.com
De C8 uitvoeringen zijn echt heel mooie wagens in het echt, ik heb ze op de 2 afgelopen Autorai beursen gezien, mij zou hij wel aan het twijfelen brengen als ik moest kiezen met een Ferrari.
Daarbij is het ook leuk dat het een Nederlander is
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Inderdaad Ruud, ik vind het ook erg leuk dat het een Nederlands product is! Misschien heeft een van jullie het artikel in Autovisie 5 gelezen, zag je een ontwerpschets die volgens AV boven het bureau van JP Balkje hangt
Wat moet de sufste man van Nederland in godsnaam met een afbeelding van een SSUV die 300 km/h haalt?????
Geruchten gaan dat Beatrix er ook een krijgt, in de Landaulette uitvoering.
Geruchten gaan dat Beatrix er ook een krijgt, in de Landaulette uitvoering.
-
baastiaan
- Geregistreerd lid