Audi TT kenners?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
aZuL2001
Geregistreerd lid

Re: Audi TT kenners?

Bericht door aZuL2001 » wo 27 okt, 2010 12:20

Acuut laten onterven ;)

Wasman kent iemand vrij goed met een knalgele, het instapmodel.
Wie weet kan hij je meer vertellen.

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » wo 27 okt, 2010 12:22

Ik heb ooit gehoord dat net als bij Saabmotoren bij de 1.8 turbomotor van VAG ook wel eens het fenomeen black sludge wordt gesignaleerd. Daar zou je misschien even op moeten letten... Verder schiet me zo niks te binnen, eigenlijk.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 27 okt, 2010 13:25

Het is een 1.8 20V (5 kleppen per cilinder). Ik heb er een setje injectoren van liggen voor mijn KDFI project, maar verder weet ik er weinig van :D

parma
Geregistreerd lid

Bericht door parma » wo 27 okt, 2010 14:36

op audiforum.nl zitten er aardig wat mensen met zo'n speeltje ;-)

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » wo 27 okt, 2010 14:50

Bel eens met KC Performance in Oisterwijk. Daar heeft iemand -hun financiële man- een gele TT coupé te koop voor een -in mijn ogen- vrij redelijk bedrag. Er valt, begreep ik, zelfs nog wel over de prijs te praten. Het kan trouwens zijn dat het dezelfde is als in een eerdere post genoemd. Ik heb de auto gezien en hij oogt -voor een Audi :-P+ - wel aardig, lekker opvallend voor een jonge vrouw iig. Hoe de technische staat is weet ik niet maar daar zullen de kawamannen je alles over kunnen vertellen, denk ik.

Ivo

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » wo 27 okt, 2010 15:20

ivo 71 schreef:Het kan trouwens zijn dat het dezelfde is als in een eerdere post genoemd.
Inderdaad, maar nu blijkt hij ook nog te koop te zijn ;)

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » wo 27 okt, 2010 17:06

Hopelijk met achterspoilertje, want ander hou je hem niet zo goed op de weg :lol:

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » wo 27 okt, 2010 17:14

bijvoorbeeld;
http://audittclub.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=2913" onclick="window.open(this.href);return false; (tip)
http://www.audittclub.nl/distribution/t ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Davione
Geregistreerd lid

Bericht door Davione » za 30 okt, 2010 20:48

Mijn ex-baas heeft een 3.2 V6 quattro te koop.

Enkele keren mee gereden, en rijd lekker met 250pk :shock:

en het is een automaat !

craze
Geregistreerd lid

Bericht door craze » di 09 nov, 2010 17:44

heb mijn TT 260 PK ingeruild op de saab omdat ik een veilige wolf in schaapskleren wou :wink:
zou altijd voor quattro gaa en liefst een 225 pk versie (de mijn ewas door JD tunung gekieteld).
snel, degelijk maar nur für zwei :!:
de mijne was een cabrio met winterkap, heerlijk voor je nicht in de zomer en veilig voor in de winter (quattro).
hij staat te koop bij autohuis Isselt in Amersfoort voor 13500,=, geen geld voor een TT in die conditie :mrgreen:
kan hem zo aanbevelen maar op TT forum kun je ook weleens wat leuks en goedkopers vinden.
is een echte funauto, soort van kart zeg maar...
succes met zoeken.

ivanzon
Geregistreerd lid

Bericht door ivanzon » do 11 nov, 2010 20:41

Oude of nieuwe model?

Plaats reactie