Hallo allemaal,
Zit er verschil tussen de veren van de vooras voor een automatische versnellingsbak en een handgeschakelde??..Het betreft een 9-5 2.3 T 2005.
Ik zie namelijk op AutoDoc bij de Sachs voorveren de beschrijving: “Automatische versnellingsbak”
Bij al de andere merken wordt dit namelijk niet vermeld.
Veren vooras automatische versnellingsbak 9-5
-
werli
- Donateur (2x)

Re: Veren vooras automatische versnellingsbak 9-5
heey
en autodoc staat bekend om zijn betrouwbaarheid ? ik denk het niet
dit weekend iemand geholpen met remkabels "100% pas garantie "
echt niet
mvg werner
en autodoc staat bekend om zijn betrouwbaarheid ? ik denk het niet
dit weekend iemand geholpen met remkabels "100% pas garantie "
mvg werner
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Autodoc is inderdaad niet de beste leverancier. probeer Winparts eens, al is dat ook niet zaligmakend.
al een Saab-onderdelenleverancier geprobeerd?
al een Saab-onderdelenleverancier geprobeerd?
-
johnssons
- Geregistreerd lid
.. er zijn verschillende soorten voorveren , o.a. normaal, sport en volgens kleurcode ... er wordt geen verschil gemaakt tussen automaat en handgeschakeld ... je vindt op het chassis no plaatje de suspensioncode van de veren.
https://www.esaabparts.com/viewparts.ph ... =372322416
.. verder bestel ik zowel bij autodoc als bij winparts ... het enige wat soms wat duurt is de levertijd, er gaat maar 1 keer per week een pakket de deur uit ... is soms lastig ... wil je iets snel hebben dan RenD of JenD ..
John
https://www.esaabparts.com/viewparts.ph ... =372322416
.. verder bestel ik zowel bij autodoc als bij winparts ... het enige wat soms wat duurt is de levertijd, er gaat maar 1 keer per week een pakket de deur uit ... is soms lastig ... wil je iets snel hebben dan RenD of JenD ..
John
-
Gele aero
- Donateur (8x)

En anders is lott.de een goed alternatief, scherp geprijsd en leveren relatief snel.
-
ReinO
- Donateur (2x)

We hebben mazzel met j en d, r en d, Rademaker, Orphy, Enter (ik vergeet nog een paar?).
Bestel vooral daar je saabspullen en wees blij met de aanwezige kennis en bereidheid daar om
je te helpen. Ook soms al de volgende dag de spullen in huis..... .
Koop locaal!
Bestel vooral daar je saabspullen en wees blij met de aanwezige kennis en bereidheid daar om
je te helpen. Ook soms al de volgende dag de spullen in huis..... .
Koop locaal!
-
egon
- Donateur

Bij R en D besteld. Bedankt allemaal en sluiten maar…..