Beste Saab collega's
Het lijkt er op dat rubber matten in het originele model voor de 9-5, vooral in beige, moeilijk leverbaar zijn. Heeft iemand een idee waar die te vinden zijn. Bij de "bekende" Saab onderdelen leveranciers in Nederland heb ik ze niet meer kunnen vinden.
Dank voor een tip!
Flybert
Rubber matten
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Re: Rubber matten
Tsja, dat is heel simpel: ze worden niet meer gemaakt en heel af en toe duikt er een set NOS op dat jaren ergens op de plank gelegen heeft.
Ik ga regelmatig de sloop af in Zweden en heb vd zomer b.v. nog 15 setjes matten gekocht. Niet een daarvan was beige. Eigenlijk ook logisch want er komt modder op (als je ze goed gebruikt) en dan is de kleur beige niet echt heel handig.
Kortom: kans dat je in de kleur beige tegen een setje aan gaat lopen is niet 0 maar wel verdraaid klein.
Ik ga regelmatig de sloop af in Zweden en heb vd zomer b.v. nog 15 setjes matten gekocht. Niet een daarvan was beige. Eigenlijk ook logisch want er komt modder op (als je ze goed gebruikt) en dan is de kleur beige niet echt heel handig.
Kortom: kans dat je in de kleur beige tegen een setje aan gaat lopen is niet 0 maar wel verdraaid klein.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Zijn idd niet te vinden bijna en daardoor meestal ook prijzig als je wel een setje tegenkomt.
-
Flybert
- Geregistreerd lid
Beste Saab collega's,
Een beetje laat deze keer
, maar bedankt voor jullie reacties! Ik was er al bang voor. Gelukkig zijn onze matten nog steeds acceptabel, dus ze moeten nog maar even dienst blijven doen
. En misschien loop ik nog eens tegen een set aan. Persoonlijk vind ik overigens beige vloermatten mooi passen. Mits je ze af en toe schoon maakt natuurlijk.
Flybert
Een beetje laat deze keer
Flybert